Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klarar AirPods Max Sveriges ombytliga väder?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej har en fundering de senaste1,5 åren har jag lidit av hjärntrötthet med brusreducerande lurar gör så jag kan vistas ute i affärer och ute, har idag ett par sony 1000xm3 men har blivit sugen på ettpar AirPods max det jag funderar är hur dom fungerar med Sverigesalla väderomslag snö regn blåst, att dom inte är vatten täta det förstår jag att dom inte är med går dom att använda vid lätt snö och lätt regn? en fin funktion 1000xm3 är vindreducering fungera bra

Senast redigerat 2021-03-28 13:16
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-03-27 23:11
Ursprungligen av Eddan2020:

hej har en fundering de senaste1,5 åren har jag lidit av hjärntrötthet med brusreducerande lurar gör så jag kan vistas ute i affärer och ute, har idag ett par sony 1000xm3 men har blivit sugen på ettpar AirPods max det jag funderar är hur dom fungerar med Sverigesalla väderomslag snö regn blåst, att dom inte är vatten täta det förstår jag att dom inte är med går dom att använda vid lätt snö och lätt regn? en fin funktion 1000xm3 är vindreducering fungera bra

Jag tror det där är svårt att svara på då de inte är klassade IP-klassade på någon högre nivå och dessutom funnits ute relativt kort tid. Personligen skulle jag inte vara rädd att gå ut med dem i lött duggregn, men det beror mycket på att det inte skulle var en ekonomisk katastrof för mig om de gick sönder. Skulle jag använt mina sista surt förvärvade slantar skulle jag kanske vara försiktigare, Jag har både ett par Max och ett par xm3. Brusreduceringen är behagligare på Max. De är både bättre samtidigt som de känns luftigare när man använder brusreduceringen.

1
Bevaka tråden