Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt distrikt: Linköping

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-05 20:47

Både Norrköping och Linköping fungerar för min del, Linköping ligger närmare till hands, men det verkar som om de flesta vill ha denna första pub i Norrköping, eller har jag fel?

Ska vi försöka få till en första träff under denna månad, eller är det för snart för att folk skall hinna planera in? Under februari, kan jag inte den 12, 18, 24 och 26.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-06 12:20

jag vill ha Pubis i Peking. Men när är en annan fråga efter som min cashflow=null just nu så.
nja.. runt den 25:e funkar för mej.

sen e jag bara 22 så inga dumma ställen där man måste va 23. -finns iofs inte så många sånna ställen-
Cromwell funkar juhe bra. den e juhe mysig osså.

Har funderat på macPeking tjosan osså.
illa bara att knalla upp till Ektorp. =/

  • Oregistrerad
  • 2004-02-06 17:38

Du får ju skjuts ju! Bil brukar avgå från Söder Tull, kolla hemsidan.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-06 20:16

jasså.. det har jag inte noterat.. va inne på hemsidan,, men tyckte att den sög så hårt.. svårnavigerad och felkodad.. så jag orkade inte browsa igenom. men jag får väll göra det...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2004-02-06 21:24
Ursprungligen av DimeR:

jasså.. det har jag inte noterat.. va inne på hemsidan,, men tyckte att den sög så hårt.. svårnavigerad och felkodad.. så jag orkade inte browsa igenom. men jag får väll göra det...

Jo, men vi är ju bara glada amatörer. Gå med och hjälp oss fixa kodningen vet ja!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 17:05
Ursprungligen av Gunnar B:

Jo, men vi är ju bara glada amatörer. Gå med och hjälp oss fixa kodningen vet ja!

Hade jag haft pengar så hade jag kunnat gå med. = )
nu gick pengarna åt att köpa WallStreeten

Har iofs lite för många design project på G nu osså =/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-08 17:55

Dåligt med gensvar tycker jag... Passar det med en MacPub i slutet av februari, eller skall vi ta en under mars? Då vissa gärna vill få påfyllning av likvida medel, kanske det är bäst att försöka få till en MacPub under början av mars?

Förslag:
Någon dag under vecka 10 (1-7 mars) i Norrköping. Hur många är intresserade och har möjlighet till detta, och i så fall vilken dag passar bäst?

Hm... ett femte distrikt... då är det väl bara 94 kvar för att bli 99 mac... snart kallas det väl till riksmöte också.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2004-02-08 20:02

Och vart tog Linköping vägen? Var det inte där det började?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-08 20:21

Jag har skapat en omröstning i denna tråd, angående i vilken av de båda städerna MacPuben skall hållas, lika bra att fortsätta planeringen i den tråden.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 08:25

mac pubar anordnade via 99mac e ett minne blott.. Snacka med macPeking ist. dom har en fungerande karusell.. -själv har man vart får dålig på att visa sig där, har juhe iBooken nu- Tisdagar var det va ?

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-01-17 22:46

Vore det inte ett utmärkt tillfälle när Macoteket inviger Linköpings-butiken? Om nu "vem som helst" får komma dit…

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-01-18 22:33

MacPekings medlemmar avser att äta och dricka på Macotekets bekostnad i Linköping. Nästa tisdag 25/1, kl. 16.00-18.00 tror jag att det var sagt.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-01-29 08:54

iPodShuffle i Linköping

Finns det någon affär i Linköping som har Ipod-mikron på hyllan?
Såg bara ett demo-ex hos Macoteket igår. Vad hjälper det.

Bevaka tråden