Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Som att svära i kyrkan (test av notebookmus)..

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2004-03-24 16:57

..men å andra sidan är väl oskulden redan tagen (har en w2k-burk rullandes, har windowsmediaplayern installerad på Panthern och har utvecklat spel för XBOX).

Jag behövde en mus som kunde vara en lämplig följeslagare till min TiBook, det vill säga vara så liten att den alltid åker med i notebookväskan. Har en "Logitech mouseman optical dual sensor" (vilket kort och slagkraftigt namn) sedan tidigare, perfekt som skrivbordsmus men i mitt tyckte lite för stor och tung för att släpa med sig. Följdakteligen är den inkopplad i w2k-burken istället.

Knallade in på Dialect-butiken här i Linköping och fick "Microsoft notebook optical mouse" för 295 stålar klappat och klart. Den är pytteliten, har en lagom kort sladd, väger väldigt lite och är ändå outstanding att använda till och med för mig som har relativt stora händer.

Rekommenderas! Får nu se om loggan går att få bort också..

olov

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-24 17:02

Instämmer! Har samma modell i min datorväska och är mycket nöjd med den! Lagom kort sladd, lagom liten, bra känslighet, ja det mesta är faktiskt bra!

Samma här, toppen-mus!

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-03-24 21:43

Tänk om Windows varit lika lyckad

Jag har försökt tagit avstånd från Microsoft möss. Har tre stycken av samma modell som gått sönder på samma sätt -- helt sjukt! Kul att höra att dom åtminstånde gjort en bra mus!

  • Medlem
  • 2004-03-24 22:25

MS Wireless Intellimouse Explorer 2.0 är super.

1
Bevaka tråden