Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Karlstad??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det så mycket intresse att det skulle funka tro. I Göteborg ser det bara ut som det kommer folk som bor där nere. Men det måste ju finnas Skaraborgare och Värmlänningar som gärna samlas någonstans här i trakterna. Förslagsvis karlstad. Vad säger ni? Vi får väl se vart tråden tar vägen...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-03-29 13:30

Sure. Men jag har aldrig liksom fattat det där med Mac-pub. Alltså, visst begriper jag att en pilsner eller två slinker ner, men annars? Vad gör man? Jämför CPU? Lurar dit den lokale Mac-nasaren? Kan nån med rutin på dylika arrangemang ge en beskrivning?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-29 13:45

Vi är två här på mitt jobb som hakar på direkt. Byta lite erfarenheter är alltid kul.

  • Medlem
  • 2004-03-29 16:20

Det finns inte så många roliga ställen att gå till i Karlstad tycker jag. Det finns inte något ställe i Karlstad som har AirPortmöjlighet heller vad jag vet.

Sen så har Högdata endast en PowerMac G5 dual 1.8 och en liten iBook G4 som demo och tycks inte förstå något när man frågar om macrelaterad saker.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-31 17:19

Vi är två som kan tänka oss hänga på om datum passar och det blir tillräcklig uppslutning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-06 16:33

Jag skulle också kunna tänka mig en pubkväll i Karlstad. Frågan är bara vart, någon som har förslag, är nämligen nybliven värmlänning.

Ursprungligen av Solid:

Jag skulle också kunna tänka mig en pubkväll i Karlstad. Frågan är bara vart, någon som har förslag, är nämligen nybliven värmlänning.

Om jag får tid kan även jag dyka upp!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-09-06 23:14

Hakar gärna på om det finns tid!

1
Bevaka tråden