Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ölkväll i Göteborg Torsdag 2:a September

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Information

Ölkvällen är imorgon 19.00 på SoHo, Östra larmgatan 16 (bredvid Gamle Port).

Ursprungligen av Björnström:

Information

Ölkvällen är imorgon 19.00 på SoHo, Östra larmgatan 16 (bredvid Gamle Port).

Förutsätter att det är TORSDAG och inte FREDAG som därmed avses... hade blivit nytt dygn när Björnström skrev detta så rent hypotetiskt så skulle "imorgon" kunna vara fredag ???

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-02 09:36

Är det några som kommer vandra dit tidigare? Jag kommer inte åka hem emellan så undrar lite vad man ska göra, sitta på jobbet och dra på musik kanske..

Jag kan försöka vara där tidigare, ska iof köra sonen till Färjelanda Folkhögskola samt få hem några som köpt min lägenhet... men jag försöker komma tidigare..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-02 12:02

Jag får rycka in för sjuk kollega, tyvärr...

inte Jonaz mao.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-09-02 14:23

Jag kommer också ikväll

Jag kommer tyvärr inte...

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-02 18:00

Var är brudarna?

Nu är det snart dags. Dags att polera huvudet och hoppa på spårvagnen. Jag har varken tröjor eller jacka med mig (glömde att det är vinter) så jag står nog och hackar tänder i något hörn

Du får väl lägga ett besök på Österlen??

Sedan 14-tiden är det sommar här. Skall vara några dagar till. Annars får väl jag dra igång Bastun??

Det var kul att sätta ansikten till namn på lite fler av er idag! Ska försöka stanna lite längre nästa gång

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 22:22
Ursprungligen av capojava:

Det var kul att sätta ansikten till namn på lite fler av er idag! Ska försöka stanna lite längre nästa gång

Och det blir SOS-pub nästa gång, det kan jag lova. Förhoppningsvis med iMac G5 och annat att klämma på.
Några förslag om ativiteter eller annat? Vad tror ni om slutet av september?

Ursprungligen av Schuckert:

Och det blir SOS-pub nästa gång, det kan jag lova. Förhoppningsvis med iMac G5 och annat att klämma på.
Några förslag om ativiteter eller annat? Vad tror ni om slutet av september?

Sounds Good!

Tack för en trevlig kväll... SOS med nya iMacen låter jättebra... skulle vara kul att se den hantera Garageband och en liten synt ifall det finns någon som är flink på klaviaturerna... någon ( MikaelF ??? ) sa i kväll att nya iMacens moderkort har 4 små hål där något kommer att kunna sättas dit... det vill vi gärna veta mer om.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-03 10:44

Jag lyckades inte komma dit. <suck> Får vara lite mer förutseende till nästa gång.

Ursprungligen av [email protected]:

Tack för en trevlig kväll... SOS med nya iMacen låter jättebra... skulle vara kul att se den hantera Garageband och en liten synt ifall det finns någon som är flink på klaviaturerna...

Då tar jag med gitarren!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-04 09:57
Ursprungligen av hgus:

Jag lyckades inte komma dit. <suck> Får vara lite mer förutseende till nästa gång.

Då tar jag med gitarren!

Jag får väl ta och rigga lite PA, då. Det finns lite musikprylar inne som vi kan använda.

99amateursevening

Ingen som tog några schyssta bilder? Eller satt Mats och sov?

Bilder kommer om en liten stund, skapar en nyhet om det faktiskt. Kolla i nyhetsforumet om en stund.
Tack allihopa för en trevlig kväll, kul att se några nya ansikten!

"Dessa fantastiska män utan sin underbara maskiner" för att travestera en filmtitel. Det var kul även om jag som första person (?) smet tidigt för att hinna med en reklambyråfest också.

  • Medlem
  • 2004-09-03 08:06

Alltid lika trevligt !

Men lite besviken på Jr's/Leftrustles ansade skägg är jag allt

Tack och på återseende

Ursprungligen av maco:

Alltid lika trevligt !

Men lite besviken på Jr's/Leftrustles ansade skägg är jag allt

Tack och på återseende

Haha, jag tyckte väl att det såg lite kort ut!

  • Medlem
  • 2004-09-03 08:51

Hmmm ..Jag lyckades missa macus från kungälv ...synd han ville jag slänga käft med !

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-03 09:03
Ursprungligen av maco:

Hmmm ..Jag lyckades missa macus från kungälv ...synd han ville jag slänga käft med !

Du såg väl inte mig för att jag är så jäkla beige IRL.

  • Medlem
  • 2004-09-03 09:37
Ursprungligen av Macus:

Du såg väl inte mig för att jag är så jäkla beige IRL.

... Den stora skäggiga satt ju och skymde dig

Det var lite trångt om utrymmet när vi var på nedre plan. Får ta mig an beige nästa gång

  • Medlem
  • 2004-09-03 09:38
  • Medlem
  • London
  • 2004-09-03 10:32

Synd att jag inte såg nyheten tidigare, då hade jag kunnat komma. Satt faktiskt och funderade på när nästa pub skulle vara i Göteborg. Blir det SOS pub med iMac G5 så kommer jag dit... See you next time

Bevaka tråden