Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Då var vi igång med Plus och Pro

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har funderat på detta tillfälle väldigt länge - att börja erbjuda medlemskap mot betalning har jag varit nervös för. Konsekvenserna har varit svåra att uppskatta.

Idag börjar vi erbjuda 99mac Plus och Pro för medlemmarna för första gången och det är ett nytt steg i vår utveckling. Ändå känns det inte så farligt trots allt.

Jag förväntar mig inte någon enorm respons idag varken positivt eller negativt utan detta är något vi gör på lång sikt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-14 14:37

Sorry en idiotgrej, men hur gör jag för att få pynta lite? Finns det någon registrering någonstans jag missat?

Ursprungligen av Björnström:

Idag börjar vi erbjuda 99mac Plus och Pro för medlemmarna för första gången och det är ett nytt steg i vår utveckling. Ändå känns det inte så farligt trots allt.

Och jag förstår fortfarande inte skillnaden på Plus och Pro. Jag har tydligen lyckats tillskansa mig ett PRO-konto (av min användarinfo att döma i alla fall) men har ingen aning om hur eller varför? Men jag är glad, alltid lika....

Plus är alla extra funktioner på forumet, i Pro ingår mac.se. Alltså e-post osv. Så om du hade mac.se-abb. innan så är du numera Pro.

Exakt. Ditt mac.se konto har gjort dig till Promedlem.

  • Medlem
  • 2004-10-14 15:45

jag kan inte logga in, men det kanske är för tidigt. Det har inte ens gått 24 timmar än...

1
Bevaka tråden