Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Malmö ons 2/2

Tråden skapades och har fått 78 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nä men jag hjälper till

Jag vill bara dementera det jag skrev om att jag skulle slå slartis rekord, jag ha fått ett riktigt jobb så nu blir det nog tidig hemgång för mig istället

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-01-31 12:35

Skulle ett riktigt jobb utgöra ett hinder? Tvärtom - har man ett riktigt jobb behöver man dricka många öl... Hur skulle man annars stå ut...?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 09:23

Hur många shufflar kommer dyka upp imorgon då?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 09:56

En här...

Johan har en, rk verkar ha en, hänger Michaela med blir det ytterligare en... Så kanske tre stycken?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 11:32
Ursprungligen av scooterbabe:

Johan har en, rk verkar ha en, hänger Michaela med blir det ytterligare en... Så kanske tre stycken?

Håller du på att konvertera henne till Macanvändare? Eller det kanske hon redan är?

Hon har ju sitt kontor i "salongen", har för länge sedan tagit över min indigo som "sin" dator och förbannar på italienska windows och wintendo™ så fort hon måste ta i en

Det kanske är dags att testa ett nytt ställe?

Det finns en pub/krögeri vid karlskronaplan, ett par hundra meter från st knuts torg, som en av tjejerna som tidigare arbetade på Mascot på møllan tagit över. De har inte börjat få så mkt folk ännu, och absolut inga fotbollskvällar samma kväll som vi har macpub, men deras mat verkar apgod!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:21

jag kommer

[cntd]... dessutom har de Kilkenny på fat!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:33

kilkenny på fat är inget jag upskattar. Den innehåller alldeles för lite kolsyra.

Ursprungligen av slarti:

kilkenny på fat är inget jag upskattar. Den innehåller alldeles för lite kolsyra.

Beror inte det på hur kranarna är inställda? Dock, mkt riktigt innehåller den dåligt med kolsyra på det nya stället, men på KB brukar jag tycka den är ok - hur ställer du dig till det?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:49
Ursprungligen av scooterbabe:

Beror inte det på hur kranarna är inställda? Dock, mkt riktigt innehåller den dåligt med kolsyra på det nya stället, men på KB brukar jag tycka den är ok - hur ställer du dig till det?

ingen aning. på kb dricker jag flasköl tror jag. jag brukar inte minnas vad jag dricker där ^^

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 14:33

vi får testa den nästa gång. nu är ju vinnies bestämt.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2005-02-01 17:58

Jag blir tvungen att banga i morgon.
En kompis sticker till USA på fredag och blir där i tre månader, och vi måste klara av vårt Sagan om ringen-marathon innan dess...

Nillon då, ta med honom vi har gott om datorer att pyssla med

Du förstår väl att Nillon ljuger, för att han vill vara hemma med sin nya kæreste; iMac minin

  • Medlem
  • Svedala
  • 2005-02-01 23:28
Ursprungligen av scooterbabe:

Du förstår väl att Nillon ljuger, för att han vill vara hemma med sin nya kæreste; iMac minin

My precious...

HALLÅ!!!

Vilket ställe blev det nu? Och vilken tid?

Förresten, håll tummarna, ska snart iväg på anställningsintervju.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 21:00

ÖL å Pizza... mmmmmmmmmm

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 21:03

Björnström kommer!

Dock var han osäker på om han han till kl 19. Menmen, vi brukar hålla igång rätt länge så

Jag åker ifrån Stockholm på förmiddagen och snabbt installera mig i nya lägenheten (är ju skåning i februari!). Sedan dyker jag förbi, blir kul.

Skåning i februari?

Vinnys - 19.00

  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 13:11

Som jag skrev tidigt i denna diskussion så dyker även jag upp. Tror jag kommer hem till dig först dock Kjellman, du skall få ta hand om min käraste dvs min bärbara. Har installerat om den och grejet efter mycket klödd och all viktig data ligger på min nya iPod så skönt.

Ringer dig sen Johan.

Till er andra ses framför alkoholen sen idag

jag kommer!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-02 19:51

Mina förhoppningar om en öl är krossade... Sonen är trött och grinig och vägrar allt! Kelloggs, du slipper räkna matte...

Attans en vi ses nästa gång rk

Precis när jag lämnade slog slarti det gamla kilkenny-rekordet!

Bevaka tråden