Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans till Härnäsand?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-26 09:42

Är det någon som har fått grejjer från AppleStore levererat till Härnösand?

Sitter och väntar på min allra första iPod -den är i Örebro nu. Undrar lite hur snabbt den kan vara här. Härnösand är ett givet slutmål för dagens resa då den stannade i Örebro runt 05.00, men det jag undrar är om budfirman de anlitar är snabb eller ej... Vill ha den NU!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-26 10:57

Jag har beställt från dem flera gånger. Det är Posten som sköter leveranserna här i stan/byn/hålan/helvetetpåjorden.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-04-26 11:17

Jag bor i Härnösand, själv har jag aldrig fått saker leverarat till mig i Hsand då jag bott långt söderut när jag beställt.

Men saker stannar i örebro nu för postcentralen i Ånge är under service och används inte.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2005-04-26 11:19

Lugna ner dig lite nu... Posten bygger om hela terminalen i ånge och däför hamnar alla paket i örebro (om jag inte är helt ute och cyklar).

Om det inte är hemleverans kan du ringa till postcenter. De kan stoppa paketet så att du kan hämta det där istället för på någon mack eller tobaksbutik. Du kan tjäna en halv dag på det!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-26 12:15

enligt apple skall ju pakete komma till dörren, är det så att posten sköter det eller måste jag hämta ut paketet på postcentret?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-26 12:19
Ursprungligen av Filip:

enligt apple skall ju pakete komma till dörren, är det så att posten sköter det eller måste jag hämta ut paketet på postcentret?

Posten sköter det, men det kan som sagt vara en snabbare lösning att be dem att inte köra ut paketet utan att hämta ut det själv.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-26 12:22

ahh , najs

och när vet att paketet har kommit fram till dem? Är det bara att kolla "shipment status" och när det där står härnösand?

Borde ju vara det, men man är ju som sagt en aning spänd...

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2005-04-26 12:51
Ursprungligen av Filip:

ahh , najs

och när vet att paketet har kommit fram till dem? Är det bara att kolla "shipment status" och när det där står härnösand?

Borde ju vara det, men man är ju som sagt en aning spänd...

Det står nått i stil med att paketet är på postcenter och kan hämtas ut.

1
Bevaka tråden