Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telias SMS-tjänst fungerar inte med Mac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

telia utnämns härmed till veckans idioter.
De annonserar i bannern högst upp på en Mac-sajt om att du kan fixa dina SMS
via datorn... kollar och...

"Telia SMS i datorn fungerar genom ett program som du kostnads fritt laddar ner och installerar på din dator. Telia SMS i datorn finns för Microsoft Outlook och Outlook Express, och som en fristående version för Windows. Inom kort kommer en version för Lotus Notes.
Tjänsten fungerar tyvärr inte på Macintosh. "

Idioter som sagt är bara förnamnet....

Jag har ändrat din rubrik i enlighet med de riktlinjer som finns för rubriker

http://www.99mac.se/forum/announcement.php?f=18

Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Jag har ändrat din rubrik i enlighet med de riktlinjer som finns för rubriker

http://www.99mac.se/forum/announcement.php?f=18

Rubriken löd i original "Veckans idioter"

Uttrycket "det är roligare att kolla på när målarfärg torkar än att prata med ordningsman i klassen"
(Schillerska Gymnasiet Klass S3c 1985) slår en som en kladdig pensel i synen....

Bluephoneelite är inte gratis men tar sms:andet till helt nya nivåer av användarvänlighet. Parat med Telias kampanj '500 sms för en hundring' så håller min mobiltelefon på att utvecklas till det kommunikationsredskap den alltid velat vara.

Bluephoneelite organiserar inkomna och skickade sms som vore det ett reguljärt epostprogram. Dessutom hjälper det dig att rensa ut gamla sms från din mobiltelefons begränsade minne på väldigt smidigt sätt. Något som OSX's adressboken inte kommer i närheten av.

Rekommenderas!

Jag har haft drösar med telefoner senaste åren, men aldrig haft en enda som är i närheten av att kunna göra någonting vettigt med BluePhoneElite... Jag vill oxå!!!

iPhonen stödjer inget kul, nä.

Att iPhone och BluePhoneElite funkar inte ihop är en riktig praktbesvikelse och helt obegripligt. Vad har apple att vinna på att sätta käppar i det hjulet? Jag vägrar tro att det skulle vara särskilt svårt att få å funka.

1
Bevaka tråden