Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EN bra bärbar PC till AutoCAD?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-25 23:50

Vet attt det kanske kan vara lite provocerande men...

Är på jakt efter en bra bärbar PC som primärt skall användas till AutoCAD. Dvs bra stor skärm med relativt hög upplösning. Har tittat på IBM men är inte riktigt nöjd.

Några förslag?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-26 00:08

Vad är bra i det här fallet... pansarkvalitet eller prestanda? Dell lär ha ryckt upp sig en hel del. Jag har inte testat nån ny modell själv, men det kan ju inte gärna ha blivit sämre än vad det var för några år sen.

Dell har några monster med 17" och 1440x900 eller 1900x1200, beroende på hur mycket man vill betala.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-09-26 00:15

Min syster har en dell med 1400 x 1050 14,1" skärm och den är helt ok. Känns kanske lite plastig jämfört med mina föräldrars ibook eller min Powerbook, men den är helt ok och upplösningen är nästan lite för hög för skärmens storlek...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 07:18

ArchiCAD på PB 17" ??

/Tangen

(auto kan i o f s vara "oersättlig")

/Tangen

  • Medlem
  • 2005-09-26 07:52

Eftersom du är Plusmedlem flyttar jag tråden till Plusforumet. Annars hade jag låst den eftersom detta är ett mac-forum.

Mod

  • Oregistrerad
  • 2005-09-26 09:13
Ursprungligen av Baron:

Eftersom du är Plusmedlem flyttar jag tråden till Plusforumet. Annars hade jag låst den eftersom detta är ett mac-forum.

Mod

OK - jag skapade den annars under rubriken "annat tillbehör".

1
Bevaka tråden