Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mot betalning i Stockholm

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har mitt adressregister i File Maker Pro 6. Varje gång jag ska skriva ut en faktura måste jag först skriva ut fakturan på laserskrivaren och sedan in i skrivarinställningar och ändra till inställningarna för etikettskrivaren och sedan skriva ut en etikett. Och sedan tillbaks till laserskrivaren. Det är säkert 15 klick varje gång och jag är verkligen trött på det. Jag förmodar att det är relativt lätt löst för den som kan File Maker och jag ska med glädje avlöna den som kan komma och hjälpa mig att lösa det. (Att sätta mig in i hur jag ska göra det själv tar för lång tid.) Jag håller till i Stockholms innestad och nås på bengt.renander@kreativitetsutveckling.nu

Tack på förhand
Bengt Renander

  • Oregistrerad
  • 2005-10-06 20:17

Hej, tyvärr kan inte FileMaker 6 byta skrivare på egen hand. Men man kan t ex använda FileMaker plugin:en "Change Printer Plug-In", se http://www.productivecomputing.com/ för mer info. Själva pluginen kostar $59.95 enligt hemsidan. Vill du hjälp med programmeringen så ring oss på PositionEtt, 08-545 870 50 och boka en konsult, vi sitter på Karlaplan 2. Bör ta max 1h att fixa. /Tony

1
Bevaka tråden