Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jaha, man ska presentera sig också?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Robert heter jag och vem jag är kommer här:

En lärarstuderande som tidigare arbetat som maskinoperatör på ett elektronikföretag. Har under livet pillat på det mesta datoriserade som kommit i min väg, men inte förrän nu en mac. Som första maskin har en iBook 12" landat i mitt knä och jag kan inte annat säga än att den fungerar utmärkt hittils.
Nu först ångrar man att man inte testat mac tidigare.

Tidigare har det varit Commodore 64, gamla PC:s och lite nyare workstations samt en del nätverks-huvudvärk. Mycket kom jag i kontakt med under mina tre gymnasieår på elprogrammet med inriktning elektronik och datorteknik.
Vill därför inte se mig som helt oteknisk, men finner den lättanvända mac:en en trevlig bekantskap. Microsoft har en lång väg kvar innan de ens är i närheten av den här pedagogiska och logiska strukturen på sitt system

Annars håller jag på med det mesta som är tekniskt som bilar, små elektronikprojekt eller bara att reparera gamla saker som vägrar uppföra sig.

Hoppas på en trevlig vistelse här på forumet, där cs-fjortisar håller sig långt borta... För det gör de väl?

Välkommen hit lilla blåa igenkott.
Hoppas du har det trevligt och att du bekämpar alla onda krafter som befinner sig i detta forum.
Om inte jag misstar mig...så har vi en Dr.Bill Gates här på forumet....*gömmer sig*

Sedan tidigare känner du mig som: Chaos_Maniac
Welcome Fellow FUSer!

Eftersom det aldrig har kommit någon av dom jag känner hit till forumet så måste jag hylla dig.
http://img497.imageshack.us/img497/1194/ibook2di.png

Hoppas du får all hjälp du behöver!

Senast redigerat 2005-11-05 00:29

Haha!
Efter ett sådant välkomnande kan man inte annat än känna sig till rätta här på forumet.
Man märker skillnad på forum och forum direkt...

Fräckt att fler känner till den blå susaren.

1
Bevaka tråden