Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Novation Nova Laptop; pris?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg en annons om en Novation Nova Laptop inkl. Vengeance Blue Magic Soundbank. Ni vet väl vid det här laget att jag sysslar en hel del med psytrance och jag undrar om detta kan vara något?

Priset ligger på 2000kr och det känns någorlunda överkomligt, men är det ett bra pris eller inte?

Lyssnar på ljuddemot till ljudbiblioteket och det låter onekligen bra.

Hur ska man göra?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-25 15:56

Köpa! och om du inte är nöjd säljer du för samma pris!

Sant, alla andra ligger ju på 3000-3800 nånstans.

Det är ett bra pris! Jag mailade killen för några veckor sedan när jag skulle köpa en Nova men fick inget svar. Tror att marknadspriset är närmar 3000:- för en bättre beg. Mycket synth för pengarna.

KÖP!!! De där ljuden hade jag dock inte betalat ett nickel extra för.

robopants
Var det den snubben du mailade? Tänkte ringa honom imorgon.

Yup, same guy

Den var såld. Därför han inte svarade kanske. Fan va synd. Man får kika vidare, kanske blir en Virus B istället, ligger ju på ungefär samma pris. Man får kolla vidare och kolla vad man hittar. Tack för responsen iaf.

Tycker jag har sett nån för 1000kr

Ursprungligen av GlobalMotion:

Tycker jag har sett nån för 1000kr

Du förväxlar den med Dark Star. Jag har en Nova och tycker att den är tämligen oinspirerande att jobba med, men den är en förbaskat bra VA-arbetshäst. Den är lättare/roligare att ratta fram standardbasar på än en JV-1080 till exempel. Typ så resonerar jag. Jag gillar den inte riktigt men eftersom den gör ett bra jobb får den fortsätta sin anställning hos mig.

Hittar du den igen får du gärna hojta på alla möjliga sätt.

1
Bevaka tråden