Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Några Digi003 rykten?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska eventuellt köpa nått nytt snart.
Digi002an ha ju funnits ett bra tag nu och borde va i slutet av sin cykel, känns inge kul att köpa den med tanke på det.
Finns det några rykten eller uttalanden om någon Digi003a eller vad nu nästa stora LE-system kommer att heta.

:hmmm:

  • Oregistrerad
  • 2006-07-14 00:47

002r kommer att vara kvar åtminstonde 1 år till

Ursprungligen av xis:

002r kommer att vara kvar åtminstonde 1 år till

Varför tror du det?

Ska man tolka det som att det kommer en 003 väldigt snart? har för mig att det var typ ett år mellan 002 och 002r eller minns jag helt fel?

  • Oregistrerad
  • 2006-07-26 11:11

Jag tror aldrig det kommer nån ny 002/003-whatever... Varför tror ni Digidesign/avid köpte m-audio?

Jag är ganska övertygad om att m-audio kommer köra "budget linjen" och digidesign kommer köra HD osv..

Fast det kom en mBox2, med det resonemanget vore ju det lite konstigt att det släppte den.

Sen är jag inte så säker på att MAudio köptes för att de skulle fortsätta med de produkterna som om inget hänt.

dyr

  • Oregistrerad
  • 2006-09-13 04:51
Ursprungligen av Chaosstar:

Ska eventuellt köpa nått nytt snart.
Digi002an ha ju funnits ett bra tag nu och borde va i slutet av sin cykel, känns inge kul att köpa den med tanke på det.
Finns det några rykten eller uttalanden om någon Digi003a eller vad nu nästa stora LE-system kommer att heta.

:hmmm:

Det kom precis en mbox pro, firewire, för bara nån vecka sedan...

---

"du är aldrig tuffare än din sista hit"

1
Bevaka tråden