Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod-ryggsäck.

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Burton Amp Pack
Det här är något jag kommer att köpa.
Känns betydligt vettigare än Burton Amp Jackan. Dessutom är den snorigt snygg.
iBooken ska rymmas också.
Aningen dyr bara (ungefär 1700 sek), men den gav mig otrolig "vill ha"-känsla.

/Johan

Min första tanke; "Varför göra livet svårt för ficktjuvarna?"

Ingen lyckad design, IMHO

Fräck!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Micke Seid
Min första tanke; "Varför göra livet svårt för ficktjuvarna?"

Ingen lyckad design, IMHO

Menar du att ipoden skulle ligga säkrare i din innerficka än i ett fack som ligger mot ryggen?
Tycker det är en lyckad design, helst på viset man slipper sladdarna till öronsnäckorna.

  • Oregistrerad
  • 2003-04-08 17:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av Micke Seid
Min första tanke; "Varför göra livet svårt för ficktjuvarna?"

Ingen lyckad design, IMHO

Tänkte jag också, men sen såg jag att det var mot ryggen som man hade iPodfickan, alltså mycket säkert när man har den på sig.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan Nilsson
Menar du att ipoden skulle ligga säkrare i din innerficka än i ett fack som ligger mot ryggen?
Tycker det är en lyckad design, helst på viset man slipper sladdarna till öronsnäckorna.

Ja tjôta - jag får väl ha en första spontan tanke

Svindyr var den hursomhelst!!!

  • Oregistrerad
  • 2003-04-08 21:07

Jag vill ha!!! Kommer slänga mig på telefonen i morgon och ta reda på var den kommer säljas. En sådan ska jag ha!:D

  • Oregistrerad
  • 2003-04-09 14:16

*love* :eek:

  • Oregistrerad
  • 2003-04-09 14:19

1700:- för en ryggsäck är inte lite, men att man vill ha en är ingen hemlighet..

  • Oregistrerad
  • 2003-04-09 14:43

Fast jämför man med jackan är den väl rätt prisvärd... Väskor brukar vara hållbarare än jackor(iaf om man ska använda den i skidbacken + att en ryggsäck är användbar under mer än en årstid... )

Jag vill absolut ha en. Nu! Får väl börja spara... Någon som vet när/om den kommer hit?

/j

  • Medlem
  • Harestad
  • 2003-04-09 22:35

W O W !

Är det enda jag har att säga...

:eek:

  • Oregistrerad
  • 2003-04-09 23:07

Vart kan jag köpa den?!?!? GRYM!

  • Oregistrerad
  • 2003-04-10 07:35

Ringde apple igår men de sa att de inte kommer ta in den... Hon sa att jag kunde ringa apple usa och fråga men att de inte kommer skicka den till mig. Konstigt att de inte kan ta in den om man uttryckligen frågar. Det är ju trots allt inom samma företag...

Om någon ska ta hem denna från USA. Prata med mig innan......

  • Oregistrerad
  • 2003-04-10 09:08
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anden
Ringde apple igår men de sa att de inte kommer ta in den... Hon sa att jag kunde ringa apple usa och fråga men att de inte kommer skicka den till mig. Konstigt att de inte kan ta in den om man uttryckligen frågar. Det är ju trots allt inom samma företag...

Vi får helt enkelt be någon i USA köpa den och skicka den till oss!

  • Oregistrerad
  • 2003-04-10 09:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Om någon ska ta hem denna från USA. Prata med mig innan......

Jag skriver också upp mig på listan

Kanske man kan göra en kollektiv-beställning som vissa gjorde med appleprylarna förrut?

  • Oregistrerad
  • 2003-04-10 11:23

Jag kan garantera er att vi kommer att ta hem väskan och sälja den i Sverige.
När detta blir och hur mycket den kommer att kosta hos oss kan jag inte svara på idag.

(jag vill ju ha en själv )

Citat:

Skrevs ursprungligen av mannen
Jag kan garantera er att vi kommer att ta hem väskan och sälja den i Sverige.
När detta blir och hur mycket den kommer att kosta hos oss kan jag inte svara på idag.

(jag vill ju ha en själv )

Sweeet... :b

  • Oregistrerad
  • 2003-04-10 12:54

Mannen: Jag räknar med att du lägger ner hela din själ i att fixa fram dessa ovärdeliga godsaker snarast möjligt. Kan inte tänka mig en mer meningslös gadget men trots detta är ha-begäret större än förnuftet så skriv upp mig på en.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Anden
Mannen: Jag räknar med att du lägger ner hela din själ i att fixa fram dessa ovärdeliga godsaker snarast möjligt. Kan inte tänka mig en mer meningslös gadget men trots detta är ha-begäret större än förnuftet så skriv upp mig på en.

Meningslös? Tänk vad kul det blir att gå och handla!

  • Oregistrerad
  • 2003-04-11 07:06

Med meningslös menar jag att det finns massor med bra väskor billigare men utan fjärr på strappsen. Men vid närmre eftertanke är det väldigt praktiskt och trafiksäkert ( om man cyklar...). (eller så är det bara så att jag försöker bevisa för mig själv att det faktiskt är ett bra köp som jag bara måste göra...)

Fram för fler meningslösa gadgets!!!

  • Oregistrerad
  • 2003-05-14 14:37

Kul att ni visar så stort intresse för ryggsäcken. Jag arbetar med inköp på Megascene AB och vi är den svenska distributören för Burton Snowboards. Ha i åtanke att detta är en specialprodukt som inte kommer att lagerföras i överflöd om ens alls. Så vill ni ha större chans att få lägga vantarna på en rygga så vänder ni er till närmaste Burton återförsäljare och bokar en där.

Hr ni frågor om vart ni hittar en återförsäljare kan ni skicka en förfrågan på info@meg.se

Det svenska priset är ännu inte fastställt men jag hoppas att vi snart får all information från Burton.

Glöm inte bort iPodjackan som är riktigt phat...

/Johan Olzon, Megascene AB

Citat:

Skrevs ursprungligen av elope
Kul att ni visar så stort intresse för ryggsäcken. Jag arbetar med inköp på Megascene AB och vi är den svenska distributören för Burton Snowboards...

Då kanske du kan svara på hurvida den funkar med de nya ipodarna?

/Johan

Dyr var den verkligen. Jag tyckte jag slog på stort när jag köpte min Boblbee-väska för 1500 spänn redan 1999 och den ligger bara och skräpar i förrådet nu...

  • Oregistrerad
  • 2003-05-15 12:45

Jag vet inte om jag tycker att 2000:- är dyrt för en ryggsäck designad för en speciell produkt. Nu är priset ännu inte fastslaget men jag skall jobba för att det skall ligga under 2000:-. Det är en lyxvara hur många ex tror ni den säljs i? Alla springer ju inte runt med en iPod. Eftersom väskan beräknas att lanseras i Juli så kommer den givetvis att fungerar med nyare iPods.

Den finns ju faktiskt inte på marknaden i dagsläget och ni som lyckas lägga vantarna på den kommer att vara ganska ensamma om denna lyxpryl.

1
Bevaka tråden