Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kopieringsskyddad Bitch

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-17 18:45

Tänkte köpa Meredith Brooks senaste skiva då jag såg att den har kopieringsskydd. Ofta går det ju att kopiera ändå men vill inte lägga ut nära 200 spänn på en skiva jag inte kan lägga i min iPod. Vet någon om det funkar med just hennes skiva? Och hur är det igentligen med kopieringsskydden?

Om någon inte hänger med i rubben så hade hon en hit för ett par år sedan med titeln Bitch.

*ler*
Tja, vad vet jag om sådant... Men en gammal skiva fanns på Music Store så den kan ju i vart fall inte vara kopieringsskyddad...

Träsk detdär - maila skivbolaget och fråga
Kan ju vara intressant för dom att veta att ditt köp hänger på en sådan skör tråd

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-17 18:57

Såg att det fanns bra trådar i ämnet om än inte just om skivan jag är intresserad av.Här

Per Gessles nya platta Mazarin är också kopieringsskyddad med CopyControl. Den går fint att spela i OS X och därtill rippas till AAC.
På baksidan står det faktiskt också om att den skall fungera med Mac 8.6 - 9 med Carbon Lib och med Mac OS X. CopyControl-skivor har fungerat fint även utan den texten.

1
Bevaka tråden