Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En Dålig iPod kopia?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 16:17

Vet inte om denna har funnits länge, men den är väldigt lik ipoden fast mycket fulare tycker det är lite dålig stil av philips att försöka med detta

http://www.thingstodoyourthing.philips.com/thethings/product.asp?product_code=HDD060#

det är nästan skrattretande

Träffade en snubbe som hade köpt en sån där i julas... HAHAHA! Han ville ha en iPod.

den har funnits gryyymt länge, bara så du vet

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 16:46
Ursprungligen av jcolsson:

den har funnits gryyymt länge, bara så du vet

jo det var det som jag var lite tveksam om, men ändå.. den verkar inte så mycket att ha

Jo den verkar rätt dålig, min kompis var i alla fall missnöjd. Men den ska visst ha nåt som ipods skapare borde tänkt på: repfritt safirglas. Hade ipod haft det så hade jag sluppit leva i evig stress, då jag blir galen efter varje ny repa jag hittar på min ipod...

Ursprungligen av adamski:

Jo den verkar rätt dålig, min kompis var i alla fall missnöjd. Men den ska visst ha nåt som ipods skapare borde tänkt på: repfritt safirglas. Hade ipod haft det så hade jag sluppit leva i evig stress, då jag blir galen efter varje ny repa jag hittar på min ipod...

Dags att köpa ett skal?

Den där spelaren ser ut att vara något motsvarande till den dreglande dårfinken från Traal.

1
Bevaka tråden