Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4G Tråden

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ja eftersom dom svarta lurarna kostar 550kr i Sverige

  • Oregistrerad
  • 2004-08-07 01:25
Ursprungligen av Evrion:

Ja eftersom dom svarta lurarna kostar 550kr i Sverige

Fasen också, nu blir jag avis. De vita lurarna ser ju mycket tjusigare ut än de svarta som jag köpte för ett år sen (samma märke och modell, kanske versionen innan). Älskar ipodens vita lurar som man får med, förutom att de gör ont i öronen och inte låter speciellt bra...

Får fundera på om det är värt att spendera 420 spänn ytterligare bara för färgen... Var köpte du dom sade du?

Jag köpte mina lurar på www.audiocubes.com och betalade med PayPal. Tog cirka 1½ vecka att få dom och dom kom med budfirma till dörren. Måste tacka razmus för den fina "vita hörlurar tråden". Jag skulle nog inte köpt dom om inte de var för den.

Tack

  • Medlem
  • 2004-08-07 17:28

Jag kom just hem från min "semester" och den har tjänat mig förvånansvärt bra under imna sammanlagt över 14 timmars buss och tågfärder, laddar snabbt i de få tåg som har nätuttag osv. Spara spellistorna är kättebra eftersom spellistorna blir så mycket bättre när man gör dom över 2 timmar, bra att ha att plocka från när man ska göra nya on-the-go.

Nu har jag fått min iPod också.

Skydd till 4G

När kommer det finnar någon case eller någonslags skydd för 4G:n? Någon som vet om det kanske redan finns...

Grattis rotmos. nöjd?

Ursprungligen av Evrion:

Grattis rotmos. nöjd?

Som få!

hmm, kan någon råda mig?

jag har aldrig haft en ipod förut, funderar på att köpa en 4g 40gb nu, men jag har egentligen ingen speciell användning av den förän i december och framåt(det är nämligen tänkt att jag ska säsonga i alperna då, och jag vill då kunna ha med mig all min musik som jag har på min dator <---ej bärbar).

skall jag köpa en ipod nu eller skall jag vänta och se om det har kommit någon ny variant av den i slutet av november/början av december?

det jag tvekar över är att nu i höst skall jag bara jobba och vara hemma(nån resa kanske det blir) och har jag verkligen användning för ipoden då? sommaren är snart över så det blir ju inte så mycket mer att man kan lägga sig en hel ledig dag och bara slappna av med musik ute i solen.

snälla råd mig!

så nu har jag fått min oxå jättenöjd...glad att jag inte köpte minin, 20Gb är perfekt

Det kommer inte någon ny innan december. Köp en 4G nu skulle jag gjort.

Ursprungligen av Evrion:

Det kommer inte någon ny innan december. Köp en 4G nu skulle jag gjort.

Jag tror att Apple kommer att lansera en 60GB-version innan jul. Detta med tanke på att de tydligen har beställt ett stort antal hårddiskar i denna storleken.

Jo förvisso.. Men orka köpa en sån.. kommer kosta dryga 2000 mer än 20Gb och kommer att vara lite större och tyngre.. Urk

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 19:17

Har köpt nya iPoden oxå men behöver iTrip. Funkar den från G3 eller måsta man ha nytt. Nån som vet när skal kommer. Den har blivit hur repig som helst..

iTrip till 3G funkar på 4G, dock så passar den inte perfa.
PodSleevz kommer ut första september: http://www.radtech.us/Products/podsleevz.aspx

Köpte mig en iPod 20 GB igår. Riktigt trevlig pryl!

Bevaka tråden