Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var lägger sig dom "vanliga" spellistorna?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var lägger sig dom vanliga spellistorna eller dom finns bara i iTunes databasen?
Har en iTalk och den skapar ju en spellista som heter "Voice Memos" där alla inspelningar finns. Alla mina andra spellistor är svenskdöpta så vore trevligt om den också var det...

Var fixar man det lättast?

Sök igenom hela datorn efter Voice Memos" men hittade inget

Ursprungligen av david.nu:

Var lägger sig dom vanliga spellistorna eller dom finns bara i iTunes databasen?
Har en iTalk och den skapar ju en spellista som heter "Voice Memos" där alla inspelningar finns. Alla mina andra spellistor är svenskdöpta så vore trevligt om den också var det...

Var fixar man det lättast?

Sök igenom hela datorn efter Voice Memos" men hittade inget

finns nog bara i databasen...men du kan ju döpa om den till röst meddelanden...filerna finns nog i ditt iTunes bibliotek men Playlisten ligger i databasen

  • Medlem
  • 2004-09-07 16:10

databasfilen

Kellog!

Med databasen menar du 'iTunes Music Library.xml' va?,..den som iTunes skapade vid installationen?
Har du någon aning om ifall det är någon skillnad på den och den man kan göra i iTunes genom att välja 'Exportera Bibliotek' och där välja att det skall bli en xml-fil ??

Sen! Du verkar ju ha bra koll på iTunes (har kollat runt lite i forumet), du skulle inte vilja kolla på de inlägg här precis nedanför som jag skivit?!!

tackar på förhand!

/manz

Jodu manz...xml filen är samma...

1
Bevaka tråden