Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

angående Siba

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är ledsen ifall denna fråga redan har blivit besvarad här på forumet men eftersom jag inte hittat något om det så vore jag väldigt tacksam för svar.

Jag var på Siba i Örebro för snart en månad sen för att köpa min Ipod som jag tänkte att de borde ha eftersom de utannonserade att den fanns på deras hemsida. Den fanns inte, och de sa att om någon vecka så får de in en ny leverans och då kommer jag att kunna köpa den. En vecka gick och jag provade igen men nej, inte nu heller fanns den.

Så träffade jag en kille som hade sin (rosa ) Ipod hängandes runt halsen och han hade alltså beställt den från Ipods hemsida och fått den med första leveransen så jag gick naturligtvis upp och beställde min därifrån så jag slipper allt spring till butiken.

Nu har det gått en månad snart och jag har fortfarande inte fått min bäbis, är jag ensam om att vänta på min Ipod från Siba och isåfall är det någon som vet när/om de får nästa leverans?

Bricla

Det känns som om jag känner dig

Ursprungligen av bricla:

Jag är ledsen ifall denna fråga redan har blivit besvarad här på forumet men eftersom jag inte hittat något om det så vore jag väldigt tacksam för svar.

Jag var på Siba i Örebro för snart en månad sen för att köpa min Ipod som jag tänkte att de borde ha eftersom de utannonserade att den fanns på deras hemsida. Den fanns inte, och de sa att om någon vecka så får de in en ny leverans och då kommer jag att kunna köpa den. En vecka gick och jag provade igen men nej, inte nu heller fanns den.

Så träffade jag en kille som hade sin (rosa ) Ipod hängandes runt halsen och han hade alltså beställt den från Ipods hemsida och fått den med första leveransen så jag gick naturligtvis upp och beställde min därifrån så jag slipper allt spring till butiken.

Nu har det gått en månad snart och jag har fortfarande inte fått min bäbis, är jag ensam om att vänta på min Ipod från Siba och isåfall är det någon som vet när/om de får nästa leverans?

Bricla

avbeställ direkt och beställ från pixmania.com
siba kommer aldrig få in den... tro mig, dom skulle fått den 24e JULI. dom fick mig att vänta ända till 2-3e september ungefär... men sen tröttna jag och beställde från pixmania.com. En silvrig.. den kom hem på 22 timmar. ( Onsdag 12.30 - Torsdag 10.30)

Pixmania har haft den bästa servicen jag vart med om.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-26 12:30

ja pixmania e helt sjukt bra, billiga priser, beställde en kamera på fredagen, den var vid min dörr med dhl kl 12 på måndagen. Köpr därifrån om du vill ha direkt

  • Medlem
  • 2004-09-26 14:08
Ursprungligen av Elias:

ja pixmania e helt sjukt bra, billiga priser, beställde en kamera på fredagen, den var vid min dörr med dhl kl 12 på måndagen. Köpr därifrån om du vill ha direkt

Snabba? Jajamensan! Billiga? Skulle inte tro det!. Om man vill köpa billigt ska man handla från t ex www.teamdigital.net i singapore. Jag betalade 2270:- inklusive frakt för min Ipod mini. Och de är relativt snabba. Den "långsamma frakten" tar ca en vecka. Det är väl helt ok?

Ursprungligen av Q-man:

Snabba? Jajamensan! Billiga? Skulle inte tro det!. Om man vill köpa billigt ska man handla från t ex www.teamdigital.net i singapore. Jag betalade 2270:- inklusive frakt för min Ipod mini. Och de är relativt snabba. Den "långsamma frakten" tar ca en vecka. Det är väl helt ok?

Fast då kan man åka på tull och moms.

Jag hade beställt från siba från början, men jag avbeställde pga dålig serivce och information, nu har jag beställt från applestore.com och den beräknas komma på måndag ( den är förtillfället i belgien )

teknikmagasinet har just nu rea på ipod minis, de kostar 2599 kr (ordinarie pris 2799 kr)
jag gick dit och de hade massvis av minis inne, köpte en blå direkt och blev nöjd med allt!

köpte den på teknikmagasinet i farsta (stockholm)

  • Oregistrerad
  • 2004-11-26 21:26

Har kikat i fönstret på teknikmagasinet i linköping och dom verkar ha en massa iPods där med, kollade dock inte priset :/

Köpte min på tenikmagasinet. 2599:-

1
Bevaka tråden