Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vart försvinner låtarna??

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 10:01

jag hoppas någon kan hjälpa mig för jag har ett stort problem.

Varje gång jag ska försöka uppdatera min ipod så fungerar allt som det ska i itunes.. den överför alla låtar.. och säger att den är klar med uppdateringen.. men då säger ipoden att jag inte får koppla ifrån och itunes hänger sig ibland.. och när jag kopplar ifrån i allafall så finns det inga låtar i ipoden men ipoden har tagit jättemycket minne.

Hjälp, vad ska jag göra. Min ipod är 1,5 år gammal så garantin hjälper inte...

jag frågade något liknande för någon dag sen men försöker igen, förlåt, men jag är desperat..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 11:59

Det låter jättelustigt!
Har du senaste uppdateringen på din iPod? Om du har en iPod generation 3 så är senaste firmware 2.2.
Jag skulle göra en 'restore' (raderar allt och formaterar om hårddisken) på din iPod och se om det hjälper! Se även till att du har senaste versionen av iTunes.

(En 'restore' gör du i 'iPod Updater-programmet'... tror det heter samma på en PC?!)

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 15:49
Ursprungligen av fieldy:

Det låter jättelustigt!
Har du senaste uppdateringen på din iPod? Om du har en iPod generation 3 så är senaste firmware 2.2.
Jag skulle göra en 'restore' (raderar allt och formaterar om hårddisken) på din iPod och se om det hjälper! Se även till att du har senaste versionen av iTunes.

(En 'restore' gör du i 'iPod Updater-programmet'... tror det heter samma på en PC?!)

tack det hjälpte!! tack,tack....

1
Bevaka tråden