Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alla ni som har beställt iPod, hur lång tid tar det ungefär för iPoden att komma till min dörr, den är i DUIVEN, GE, NL står det i beställningsstatusen.

//Niklas

Det tog 2-5 veckor för min.. Kommer inte riktigt ihåg.. Men de skickade min fel så att den kom till en snubbe i england. Och jag fick hans. Detta var ju efter det hade strulat med betalning också.
Men det are helt klart värt att vänta på den ;D

Ursprungligen av Massmordarulla:

Det tog 2-5 veckor för min.. Kommer inte riktigt ihåg.. Men de skickade min fel så att den kom till en snubbe i england. Och jag fick hans. Detta var ju efter det hade strulat med betalning också.
Men det are helt klart värt att vänta på den ;D

jo, det är sant!
men 2-5 veckor var från du beställde till du fick den? för jag har nu väntat sen den 5:e..
den som väntar på något gott... :rolleyes:

Det kanske var 5 veckor ifrån att jag beställde på hemsidan tills jag fick min, rätt alltså
Två veckor från att de skickade en ny till mig.

Ursprungligen av Massmordarulla:

Det kanske var 5 veckor ifrån att jag beställde på hemsidan tills jag fick min, rätt alltså
Två veckor från att de skickade en ny till mig.

Okej.. såg att min iPod va i örebro idag

hehe så slött=) beställde min i lördags fick den på tisdagen.

beställde min under mellandagarna förra året... tog ca. 2-3 veckor, så man hinner få ett rejält sug efter den under tiden. är ju en massa röda dagar då också, samt att man fick gratis gravering på baksidan. Två saker som säkert drog ut på leveranstiden...

för mig tog det 1 dag jag beställde hem kurrier det är värt en extra hundring för den tiden

1
Bevaka tråden