Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Crossfade

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-08 19:27

Nu är all oro stillad och min tre dagar gamla iPod funkar över all förväntan. Jag rundade Djurgården i full storm med podden som sällskap i dag och börjar bli djupt förälskad i min lilla platta vän.

Men en sak saknar jag: crossfade. Det är så stiligt när iTunes låter låtarna glida över i varandra. Är det absolut omöjligt att åstadkomma på iPod 20 GB 4G?

Har inte hittat någon funktion på min Mini. Men du kanske kan fixa till det när du rippar låtarna från skivan?

  • Medlem
  • 2005-01-08 23:27

den här funktionen saknar jag oxå, borde inte vara så svår att ha i poden

Finns det fler självklara iTunes-funktioner som inte funkar i podden???

Själv tycker jag att randomfunktionen i iTunes är kass så det vore bra om den fungerade bättre i podden....

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 01:56
Ursprungligen av kaiko555:

Finns det fler självklara iTunes-funktioner som inte funkar i podden???

Själv tycker jag att randomfunktionen i iTunes är kass så det vore bra om den fungerade bättre i podden....

Det finns det ju.

För den i iTunes är ju så kass!!

//C

Randomfunktionen är det enda som jag inte tycker fungerar bra på iTunes, annars så tycker jag att Mac-versionen av iTunes är super bra! Randomfunktionen på iPod'en fungerar ju betydligt bättre.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-09 13:59

sitter folk och lyssnar på musik i iTunes? är inte det ett onödigt tungt program för det ändamålet?
använder det själv enbart för att tagga om och lägga in musik på iPoden.

Vad är det för fel på random funktionen? (jag ber om ursäkt för trådkapning)

Ni kan skicka ett PM till mig istället för att sno hela tråden

Mvh Olof

1
Bevaka tråden