Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans tid

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-03 19:40

Jag bestälde min nya mini 4gig i måndags 28/2 alltså. Jag hade gravering och beställde från svenska apple store. Betalningssättet var bankgiro. Hur lång tid kan det ta? man längtar ju otroligt mycket. Tack på förhand!!

Ursprungligen av Jakob:

Jag bestälde min nya mini 4gig i måndags 28/2 alltså. Jag hade gravering och beställde från svenska apple store. Betalningssättet var bankgiro. Hur lång tid kan det ta? man längtar ju otroligt mycket. Tack på förhand!!

Finns väldigt många trådar om leveranstid, kolla i dem..

  • Medlem
  • 2005-03-03 19:58

*Snark*... inte en till tråd om detta... och så särskrivning i rubriken.... *snark*

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 20:00

MsB, måste berömma dig. Vilken sjysst attityd!

  • Medlem
  • 2005-03-03 20:06
Ursprungligen av Stenbäck:

MsB, måste berömma dig. Vilken sjysst attityd!

ok kanske inte jätte trevligt skrivet... men 70% (känns det som) av alla disskutioner här på forumet handlar nu om Leveranstider. Behövde få ut min trötthet... flåt om det gick ut över nån oskyldig :eek:

  • Medlem
  • 2005-03-03 20:10

Ja fick ett mail nu nyligen där de står att min är försenad. den skulle ha blivit ut skickad idag men blir i stället den 8 förhoppnings vis. det känns så jävla typiskt!

  • Oregistrerad
  • 2005-03-04 08:03
Ursprungligen av MsB:

ok kanske inte jätte trevligt skrivet... men 70% (känns det som) av alla disskutioner här på forumet handlar nu om Leveranstider. Behövde få ut min trötthet... flåt om det gick ut över nån oskyldig :eek:

Du har helt rätt i att många frågor handlar om det och att många missar sök-funktionen.
Men i inlägget innan ditt så blev frågeställaren upplyst om att det bästa är att söka.

1
Bevaka tråden