Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes och 2 st Ipod Mini

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en 6 GB blå Ipod Mini. Nu funderar min syrra att också skaffa en ipod mini och jag undrar om det är någon som vet om Itunes klarar av att känna igen två olika Ipodar. Jag har sökt i forumet men hittar inte något svar. Om det finns en tråd redan inlagt så skulle jag uppskatta om ni kunde länka mig till den.

Den viktigaste frågan är i alla fall om Itunes klarar av två stycken olika Ipod Mini utan att förväxla de.???

Ursprungligen av belthazar:

Jag har en 6 GB blå Ipod Mini. Nu funderar min syrra att också skaffa en ipod mini och jag undrar om det är någon som vet om Itunes klarar av att känna igen två olika Ipodar. Jag har sökt i forumet men hittar inte något svar. Om det finns en tråd redan inlagt så skulle jag uppskatta om ni kunde länka mig till den.

Den viktigaste frågan är i alla fall om Itunes klarar av två stycken olika Ipod Mini utan att förväxla de.???

Jag har två ipodar på min iTunes. Det går jättebra, dom skall ha olika namn så att man vet vilken bara.
Glöm inte att i vilket fall som helst så skall du installera cd skivan, alltså även om du har iTunes redan, för iPoden installeras efter cd;n av någon anledning. Min dator, en PC hade i alla fall krångel innan jag gjorde så. Den gamla iPoden fanns kvar så fint och den CD med i tunes som jag installerade ovanpå tog så fint hand om den.
Alltså inge problem
Glöm inte att formatera din iPod om så krävs!

[
glömde säga att det är två iPod mini jag har

Ok tack för svaret. Men när jag installerar itunes för andra gången då kommer den nog att kräva att jag kopplar in en ipod mini, vilken ska jag koppla in i så fall den gamla som redan fanns på datorn eller den nya som jag vill tillägga.

1
Bevaka tråden