Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

USB porten på Shufflen död

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-06-29 17:07

USB porten är helt död på Shufflen har testat alla portar på min egna dator och på flera andra datorer. Den kommer inte upp på skrivbordet och lampan som tänds när du laddar är död.

Den funkar helt felfritt förutom det man kan spela upp musik som vanligt med den. Men för hur länge snart är batteriet slut..

Jag köpte den från Apple Store så det ska väll inte vara något problem att få den reklamerad eller? Vart ska jag ringa och vända mig med den här frågan. Har kollat på deras hemsida men inte hittat något nummer som verkar rätt. Jag ska inte beställa något men det är väll där som dem tar hand om sådana här frågor.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-29 23:43
Ursprungligen av Isbiten:

USB porten är helt död på Shufflen har testat alla portar på min egna dator och på flera andra datorer. Den kommer inte upp på skrivbordet och lampan som tänds när du laddar är död.

Den funkar helt felfritt förutom det man kan spela upp musik som vanligt med den. Men för hur länge snart är batteriet slut..

Jag köpte den från Apple Store så det ska väll inte vara något problem att få den reklamerad eller? Vart ska jag ringa och vända mig med den här frågan. Har kollat på deras hemsida men inte hittat något nummer som verkar rätt. Jag ska inte beställa något men det är väll där som dem tar hand om sådana här frågor.

Detta görs enklast via telefon eller via nätet. kika på www.apple.se för mer info

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-30 10:04

Du gör en service request på apple.se

  • Oregistrerad
  • 2005-07-01 14:00

Gah jag blir galen mitt serienummer dycker inte upp i iPod uppdateraren så hur ska jag få fram det då för att använda länken... grrr

Stealth edit: oops står visst på den

jag har fått min shuffle utbytt nu men fur fan går jag väga när jag ska skicka tillbaka den trasiga?
ringer jag ups och ber dom hämta paketet eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-09 10:05

ja, ring UPS och boka en upphämtningstid

hur tusan kan du få en ny utan att skicka in den gamla?

1
Bevaka tråden