Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilket hjul gillar du bäst ??

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjackade en riktigt billig ipod 5gig 1:a generationen nu under sommarn för 500 spänn, fick också med ett splirrans nytt batteri till den o allt. Och nu när skolan började så är det en annan kille i klassen som blev kär i min ipod och ville köpa sej en egen. Eftersom han inte har samma tur som jag så fick han köpa sig en ny. Och när han kom till skolan så skrattade jag ihjäl mig på hans runda hjul. Det är ju inget riktigt iPod hjul, gah. Så vi har haft en lång diskussion om vems hjul som är bäst. Min 1:a generationens med helt snurrande hjul och kugghjul inuti, eller hans fasta hjul som man bara behöver snurra med fingertoppen på. Hur står det till här på ipod.se ??

Ju nyare destu äktare

Men det gamla har ju sin charm över sig, men jag föredrar nog 4G hjulet faktsikt..

Eftersom jag endast har haft en 4g iPod så måsta jag säga att det nya hjulet är bättre, jag kan dock inte säga något eftersom jag inte vet om nåt annat...

Ursprungligen av ztaafen:

Eftersom jag endast har haft en 4g iPod så måsta jag säga att det nya hjulet är bättre, jag kan dock inte säga något eftersom jag inte vet om nåt annat...

Varför svarar du då överhuvudtaget??

  • Medlem
  • 2005-10-16 20:32

I alla fall inte mitt 4G/photo-hjul som helt sonika slutat fungera

Jag har faktiskt bara provat 4G/photo- och minihjulen. De känns bra... känner man stor skillnad mellan 4G och 3G?

åhhh 3G är helt SUVERÄN!! INGEN riktig knapp på hela mackapären (DET är äkta apple stuk - tycker jag)
Jag har testat allt utom 1/2G, och jag kan säga att alla med knapp är inte sköna eller lyxiga, vad jag anser! Ta nano tex, som mittenknappen glappar lite på, den sitter liksom inte fast så bra, är väl så på alla med knapp i mitten antar jag. nej, och att hjulen är gråa!? vad är det för stil... (ipod klick-hjul sjunger=) I'm bad, Im bad, you know it! (haha)

My opinion..

Själv har jag en 4G colour, men jag tycker att iPod 3G med lätthet är den snyggaste iPoden som gjorts (har aldrig ägt ngn dock).

Så förbaskat stilig och helt knapplös. i design känns 4G som en rejäl nedgardering.

Ursprungligen av governor:

Själv har jag en 4G colour, men jag tycker att iPod 3G med lätthet är den snyggaste iPoden som gjorts (har aldrig ägt ngn dock).

Så förbaskat stilig och helt knapplös. i design känns 4G som en rejäl nedgardering.

precis!! Så tycker jag med..

Mjo, iPod G3 är grovt snygg.

1
Bevaka tråden