Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis musik

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-05-20 09:18

Tänkte att det behövdes en tråd där man kan tipsa om musik som är gratis på iTMS.

Såg nyss att
Gorillaz - Demon Days (Album Sampler)
finns att ladda ner gratis.

/M

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-20 09:54

Bra initiativ - keep it coming!

Jag brukar få reda på det där med de amerikanska nyhetsmailet, varför finns de inget svenskt ITMS nyhetsbrev?

Vilken är gratislåten den här veckan??

  • Medlem
  • 2005-09-20 18:51

Finns det några fler gratislåtar?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-09-27 17:51

Den amerikanska ITMS ger bort BarlowGirl.

Den svenska ITMS (läs skivbolagen) verkar dock inte vara så intresserade att promota nya "okända" artister. Dom nöjer sig så länge alla köper deras massproducerade folkpop. Jag skulle dock bli väldigt förvånad om det kommer komma gratislåtar över huvdtaget, min personliga känsla är att skivbolagen (i Swe) inte var sugna på att låta ITMS komma igång ens - apple fick nog kohandla mycket för att komma igång i sverige, jag menar var är all svensk musik??? Visst finns det mer än vid starten men ändå... på tok för lite.

Jag skulle verkligen vilja ha ett amerikanskt visakort, bättre pris och större utbud, samt en gratislåt i månaden. men det verkar vara så mycket mickel med det för att komma igång.

//mats

I länken nedan finns en massa gratislåter från Standford University via iTunes Music Store.

https://deimos.apple.com/WebObjects/ITCSBrowse.woa/wa/Browse/StanfordPublic-1770144-1770155--1770199_5836649

/ Jimmy

Underbart MacLeod!! More, more, more!!! 70 tack!

1
Bevaka tråden