Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har alla Nano:s dåligt batteri, usel display och är känslig för repor?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det brukar ju vara så att apple släpper en uppdatering strax efter produkten kom så de borde vara dags snart...

Har haft min ipod några dagar nu och den är helt underbar SNYGG som få och repor behöver man inte oroa sig över om man använder zCover, som både är praktiskt och snyggt.

Man får ju mest höra om alla som har feta repor och hur de ska få bort dem och det pågår vilda diskussioner om hur man ska skydda den...

Finns det någon/några som inte har så stora problen ned repor eller tycker att man ser bra på skärmen ändå, alltså någon som är hyfsat nöjd med sin skärm utan crystal shield eller nåt annat sånt??

Sedan har jag funderat lite på apples tubes. Ok, det är ju inget skärmskydd, men å andra sidan så "sjunker" ju skärmen automatiskt ner lite, blir den kanske svårare att repa då?

Så alla nöjda användare, skriv!!

Och förresten, hur många av de som är nöjda har svart respektive vit nano??

Jag är nöjd.
Mina repor syns endast i kraftigt motljus förutom två st på baksidan men dem bryr jag mig inte om.
Skärmen syns helt perfekt.

Jag är jättenöjd med min! Om man inte har något skydd på så är den känslig för repor. Helt klart. Jag har beställt invisible-skyddet som kommer imorgon. Jag har haft den i snart en vecka och har jag några små repor på framsidan (som man inte ser om man inte tittar snett på en lampa) och två på baksidan (som inte syns vid första ögonkastet).

Batteriet är inte dåligt. Det tar ju slut om man sitter och spelar och tittar på kort på sin lille iPod men det är väl inte huvudsyftet heller. Musicquizen tar endel också men det är ju inte så att man inte kan använda den en hel dag på bussen, när man shoppar osv. Den håller.

Skärmen är grymt bra! Skarp, ljusstark och blir inte repig lätt.

Bevaka tråden