Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på video podcasts?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-07 17:45

Så har äntligen skönheten kommit, min ipod 60gb. har suttit och lekt med den hela dagen, och testat att köra film, musik, spel och allt annat som finns med. Märkte att det fanns en flik som hette "video podcasts". Gick in på itunes och sökte runt lite, och märkte till min glädje att det även finns video podcasts att prenumerera på gratis.

är det någon av er som haft era Ipods en längre tid som prenumererar på video podcasts, och kan tipsa om några bra?

Ursprungligen av cwolf:

Så har äntligen skönheten kommit, min ipod 60gb. har suttit och lekt med den hela dagen, och testat att köra film, musik, spel och allt annat som finns med. Märkte att det fanns en flik som hette "video podcasts". Gick in på itunes och sökte runt lite, och märkte till min glädje att det även finns video podcasts att prenumerera på gratis.

är det någon av er som haft era Ipods en längre tid som prenumererar på video podcasts, och kan tipsa om några bra?

Jag kan tipsa om:
- commandN
- Channel Frederator
- macTV
- Rocketboom
- ScreenCastsOnline

Men även jag vill ha reda på fler bra videocaster, gärna nån om iPods och så...

  • Medlem
  • 2005-11-07 22:16

Tack för tipsen, ska genast kolla igenom dem. Alltid bra att ha ngt att kolla på då man har tråkigt i skolan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-07 22:26

*host* The iPod bittorrent tracker: http://www.podtropolis.com/ *host*

Kanske inte vidcast men det finns kul grejor där med, hehe

Jag har inte fattat vad podcast är ? nån som har lust att berätta

Ursprungligen av stephan__4:

Jag har inte fattat vad podcast är ? nån som har lust att berätta

Använd SÖK så hittar du det.

Ursprungligen av stephan__4:

Jag har inte fattat vad podcast är ? nån som har lust att berätta

Kolla här

1
Bevaka tråden