Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela itunes musicstore på mp3spelare?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar hur jag ska göra och om det ens finns en möjlighet att spela upp itunes musicstore-låtar som jag laddat ner på min mp3spelare. Den är av märket iaudio om det spelar någon roll. Får över filen men hittar den inte sen i mp3:n?

HJÄLP!?

Låtar köpta på itms går BARA att spela upp på iPod. Annars får du bränna dem som musik-cd och sen konvertera till MP3.

Hur kan jag göra den konverteringen??? Jag försöker konvertera från en utbränd musikcd med itunes musicstore-låtar som jag sedan lagt in igen i datorn och sedan konvertera till mp3 men det går inte. HJÄLP!!?

Du gör inställningen så att då startar iTunes> Redigera> Inställningar> Avancerat> Importera och där ställer du in format och bitrate.

Jag tror inte riktigt jag förstår vad du gjort men så här ska du göra:
1. Bränna en musik-cd av de köpta låtarna
2. Ställa in iTunes som Marcus F beskriver ovan. Välj MP3.
3. Stoppa i cd-n och tryck Import. Nu importeras all låtar i MP3-format.

Tack för hjälpen!!

En fråga till, det fungerar by the way... Har förstått att det finns ett maximalt antal bränningar eller datorer man får skicka låten till? Är det så? Räknas varje gång jag lägger in den nya konverterade filen i mp3:n?

Du kan bränna spellistan med den köpta musiken 7ggr som en musik cd. Sen måste du ändra bland låtarna, lägga till nya osv och så kan du bränna den 7ggr. Det är inte som med cdon-s musik att det efter ett tag inte längre går att bränna alls.

Du kan ha och spela upp musiken på 5 datorer samtidigt. Men du måste logga in (authorize) med samma konto på alla datorer som du köpte musiken. Vidare måste du deauthorize en dator om du säljer eller skrotar den. Att bara avinstaller iTunes eller formatera om räcker.

Var det svar på dina frågor?

1
Bevaka tråden