Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Begränsad auktorisering förhindrar formatering...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå, jag har för mig att vid varje formatering man gör på datorn, och för att sedan lägga in alla sina låtar på nytt så försvinner en av fyra auktoriseringar. Jag tror jag har formaterat 3gågner nu och jag vet inte om jag vågar formatera en gång till eftersom jag då riskerar att bli av med all min musik jag har köpt... stämmer detta?

Någon som vet lite mer än jag och kan ge mig lite mer kött på benen?

hehe, märkte att rubriken nästan rimmar

Ursprungligen av Zucchini:

Hallå, jag har för mig att vid varje formatering man gör på datorn, och för att sedan lägga in alla sina låtar på nytt så försvinner en av fyra auktoriseringar. Jag tror jag har formaterat 3gågner nu och jag vet inte om jag vågar formatera en gång till eftersom jag då riskerar att bli av med all min musik jag har köpt... stämmer detta?

Någon som vet lite mer än jag och kan ge mig lite mer kött på benen?

Om du innan du skall formatera om din dator öppnar iTunes och går in i menyn "Avancerat" och väljer "Avauktorisera dator..." så kommer du inte förlora någon auktoriering.

Har för mig att du kan ha upp till 5 stycken sen kan man resetta dessa 1 gång per år ifall man skulle råkat göra slut på alla sina auktoriseringar. :rolleyes:

/ Jimmy

1
Bevaka tråden