Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Användarboken & Viloläge

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-10 16:24

Haha är det bara jag som har fått detta eller?? Jag köpte en Ipod Video 30g för nu ca en vecka sen.. och när ja tar upp "boken" på cd så får ja upp till ipod nano!! hur hade dom tänkt detta skulle hjälpa mig? är dom så snåla så att dom inte gör en bok till en ipod som kostar 3190kr? aa ja vet inte.. dom kanske bara strulat till de..:eek:

Hmmm, tydligen så finns bara Nano instruktionsboken översatt till svenska. Smart Apple.
I alla fall så finns det en engelsk version på skivan, om du inte vet hur du hittar den så kan du se nedan

Om du går in på "Den Här Datorn"
Högerklickar på CD-spelaren, "Utforska"
Här bör finnas en mapp som heter: "User Guides and Information"
Välj sedan English
Här finns en instruktionsbok för iPod och en för Nano

Hoppas det funkar för dig

  • Oregistrerad
  • 2006-01-11 00:50

Jag håller med....borde vara rätt bok från början...nästan som å baka bullar med ett sockerkaks recept ju.....öhh.......asch....nu var jag dummer ju...

Ursprungligen av rogge-h:

Jag håller med....borde vara rätt bok från början...nästan som å baka bullar med ett sockerkaks recept ju.....öhh.......asch....nu var jag dummer ju...

hahaha

håller med, Apple förknippas av mig med kvalitet och bra service...speciellt med tanke på priserna dom håller.

STÄM DOM!

Hur mycket ska man stämma dom på då?

  • Medlem
  • 2006-01-11 21:38

okey aa tack.. hehe men jobbigt o ha den på engelska.. jaja de får gå.. tack tack

1
Bevaka tråden