Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konvertering av film till nya iTunes & iPod?

Tråden skapades och har fått 152 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Video funkar ju inte!!

När jag ska lägga in in musikvideo lr film på min ipod video så står det i itunes att det är fel format.. men grejen är att det inte alls är fel format.. men iallafall så säger dom att jag ska konvertera videon i itunes, när jag gjort det och ska lägga in videon på podden så kommer samma felmeddelande upp igen!! Det verkar som om itunes inte vet att jag har en ipod MED videofunktion

Hej tänkte köpa en ipod video, men innan ville jag kolla lite saker. Som jag förstår så är det inte alltför stora problem att "lägga" in sina tex dvd:er på ipoden med rätt format osv.. Hur lång tid tar det ungefär? (den här tråden är så lång jag orkade bara skumma halva) Sen det här med subtitles, jag såg nån hade skrivit att det förmodligen inte är så stora problem att se de på den lilla skärmen kanske men hur funkar det att få med subtitles från en dvd tex. Är det nåt som är möjligt när man konverterar, rippar och har sig. Är inte så hemma på det här men tänkte lära mig när jag köper.

kan ingen göra en guide hur man gör så slipper man allt.

Bevaka tråden