Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omvänd ordning i spellistan

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-11-10 00:18

Ännu en bugg i iTunes, misstänker jag… när jag lägger upp en ny spellista i iTunes som jag sedan exporterar till Nano presenteras låtarna i omvänd (!) ordning i spelaren. Helkul… har hänt mig alldeles för många gånger för att det ska kunna vara en slump. Kan det bero på att jag nu är uppe i 32 spellistor i Nanon och att den börjar få svårt att hantera dem? Har en Nano 8GB och drabbade spellistor är enbart hela album med korrekt indexerade filer.

Hur jag gjort? Vet inte om det är smartaste lösningen, men efter att allt annat misslyckats har jag raderat spellistan, skapat en ny i Nanons bibliotek och sedan dragit in låtarna i rätt ordning, en och en. Det verkar fungera… men är ju inte direkt smidigt. WOT THE F**K, APPLE?!

Använder du autosynk, eller manuellt?

  • Oregistrerad
  • 2006-11-12 05:01

Manual!

Kör alltid helt manuellt. Därför känns det extra störigt… Har aldrig råkat ut för något liknande på någon annan iPod och det börjar bli några stycken.

Då går det väl att sortera spellistan i podden innan du matar ut den? Jag menar, ser den rätt ut i iTunes?

1
Bevaka tråden