Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes temp filer

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag märkte att det ligger 30+ MB med temp filer i iTunes... kan man tossa dem i trash eller?

  • Oregistrerad
  • 2003-04-30 00:06

..mina ligger på över 400mb,, vågar inte röra något

Temp filer är väl till för att vara temporära?

Skum skit...

Hade själv 132 temp-filer. Stängde av iTunes, slängde dom, tömmde papperskorgen, startade iTunes.

Allt verkar normalt förutom att jag har 260 extra lediga meg på hårddisken.

Har själv kastat runt 1700 temp-filer utan några som helst problem. Har dock läst att man ska vara försiktig om dom är nyare än 2-3 månader.

Var hittar ni dom här filerna?

Ursprungligen av petern:

Var hittar ni dom här filerna?

Precis?!?

Temp filer?

Såg precis nu också att jag hade en massa temp filer. Fick ni fram nåt sist av denna fråga. Ska man spara dom eller kan man ta bort dom? Dom tar ju en hel del plats.

Jag försökte deleta dessa filer, men då hänger sig hela datorn och jag är tvungen att starta om.

I min itunes mapp ligger det massa med Temp filer. Tilsammans med nå library filer.

är det någon som vet varför dessa tempfiler ligger kvar på hdd:n? och varför de läggs nya helatiden
jag är ganska ny med itunes håller fortf på att lägga in mina album, och när jag tittade i min itunes dir, så låg där 486 st tempfiler på vardera 37 meg,

totalt var min katalog på 17.1 gig, och då är det endast tempfiler.

jag kollade sen och märkte att det iaf kom 1 ny temp fil vid uppstart av itunes och en när jag stängde av. Det kom även lite oregelbundet när itunes var igång.

lösning på problemet?

Ursprungligen av impster:

är det någon som vet varför dessa tempfiler ligger kvar på hdd:n? och varför de läggs nya helatiden
jag är ganska ny med itunes håller fortf på att lägga in mina album, och när jag tittade i min itunes dir, så låg där 486 st tempfiler på vardera 37 meg,

totalt var min katalog på 17.1 gig, och då är det endast tempfiler.

jag kollade sen och märkte att det iaf kom 1 ny temp fil vid uppstart av itunes och en när jag stängde av. Det kom även lite oregelbundet när itunes var igång.

lösning på problemet?

Inte en aning, men egentligen är det ju bara att flytta dem till en annan mapp och testa om/hur iTunes fungerar och om all info finns kvar som innan, i såna fall är det ju bara att radera filerna.

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-17 15:33

Har jag haft tempfiler på iPoden!? Jag såg på iTunes när jag hade iPoden inkopplad att det fanns nästan 1 GB övrigt som jag inte förstod vad det kunde va.. Men sedan när jag uppdaterade iPoden till 1.2.1 så försvann det, nu ligger övrigt på bara 134 MB..

1
Bevaka tråden