Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa bibliotek från ipod?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag var tvungen att göra en "akut formattering" häromdagen, då försvann såklart itunes och mitt nuvarande bibliotek...

Finns det något sätt att återställa biblioteket i iTunes med hjälp av ipoden? för det ligger ju kvar i ipoden...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhh!
<gråter>
Sök. Sök! SÖK!!!! innan du postar.

Brukar tippsa folk om samma sak, men trodde faktiskt ingen var så klantig som jag var i detta fallet... och vet inte riktigt vad jag ska söka på? sökte på återställa, men hittade inget som matchade mitt problem direkt... du har inte lust att länka till svar? (sorry för noobigheten)

jag har oxå det här problemet, min databas är trasig o jag har allt på min ipod men länken funkar inte o jag hittar inte nån faq ?

tackar så mycket petern...det ordnade allt!...*skönt*

Ja vad ska man säga. Jag har sökt efter svar men de enda trådar som dyker upp är trådar som denna, där det enda svaret som ges är att man ska söka vidare.
Är folk för lata för att länka till rätt tråd eller vad är det frågan om?
orkar man skriva "Sök på forumet" så orkar man väl lägga in en snabblänk också.

Ett tips till moderatorerna. Ta bort alla trådar som endast innehåller en fråga samt svaret "Sök sök SÖK" . Kanske hittar man rätt snabbare då.

Nu ska jag söka vidare. Kanske hittar jag nåt till slut.

Jag tycker verkligen det är EXTREMT irriterande med besserwissers som blir sura och uppmanar folk till att söka.

Men visst, jag förstår problemet. Jag brukar tiga ihjäl det bara. ELLER skriva: Om du hade sökt så hade du hittat DEN HÄR tråden. (el liknande)

Jag använder iPodDisk för liknande operationer. (tyvärr endast för mac)

1
Bevaka tråden