Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nej det finns inget väggmonteringskit så det får man fixa själv. Men "går" är ju en fråga om att vilja.

Den funkar himla bra i alla fall, som jag skrev om i den här tråden: http://www.99.se/naetverk-saekerhet/210951-haender-om-blandar-802-11n-g.html

Tack för svaret Per!

Fler och fler saker läggs till på shoppinglistan, sen ska man bara hitta en finansiär till allt också

Ooh! Jag är trådskapare under Nyheter, det hade jag aldrig trott

Nej, för att inte tråden ska se kontig ut är du inte längre skapare. Men visst var du först. Baron

Ursprungligen av ztaafen:

Den är sjukt sexig. Har dock redan en Airport Express, så det blir inte direkt någon sån därna för min del.

Ursprungligen av Leftrustle:

Man kan koppla in diskar. Grymt bra. Grymt bra att den ser ut som en Mac mini också, då kan man göra en fin hög av Mac mini-diskar som det finns några olika av...

Ursprungligen av Vanilj:

Snygg, snabb och relativt billig. Synd bara att switchen inte är snabbare än 100Mbit...
Kan nog bli en sådan fram i februari.

Skapar ett inlägg för kronologin. Slår ihop några inlägg av samma skäl. Baron

Det blev lite fel när jag skulle flytta inläggen från den andra tråden. Jag räknade inte med att de skulle hamna i kronologisk ordning. -mod

Senast redigerat 2007-01-09 23:04
Bevaka tråden