Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svag AirPort signal i nya iMacen

Tråden skapades och har fått 246 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-10 17:47

förut så hade jag halvdan kontakt med min 2.33 c2d maskin. Men efter uppdateringen så kan jag se en massa öppnanätverk som bara macbooken brevid har kunnat hitta. Och imacen står 1 meter från en airport punkt

Sådär ja.. Nu var jag uppe i över 1000kbps i torrent trådlöst.. fulla prickar i anslutningen. Uppdateringen fixade min anslutning. Nu går det lika fort i OS X som i Vista..

*hurra*

  • Oregistrerad
  • 2007-08-10 01:46

Var laddar jag ner senaste Airport Express firmwaren till min AirPort Express? Var hittar jag dessa uppdateringar ni snackar om så att min iMac blir vassare på nätet?

  • Oregistrerad
  • 2007-08-11 01:18

Ingen som vet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-11 02:00

Uppdateringarna hittar du med program uppdatering som du har i applemenyn, men om du inte har en maskin som är påverkad av problemet så får du inte heller uppdateringen.

när det gäller firmware till airport expressen så kan du alltid surfa till apples support sida (http://support.apple.com) och ladda ner den.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-05 21:47

HELT SJUKT!!!! iMac + airport = suger!

Hej. Har nu läst inläggen i detta forum. Har haft problem i MÅNADER med att få Apple att byta basstationer (bytt ut 6 gånger!) är inne på andra iMacen och det är samma visa. Airport fungerar ej, hela tiden felmeddelandet att det upstod ett fel vid anslutningen. Sedan ngn gång så fungerar det i ett par dar och så av igen. Det är helt vansinnigt att de ej kan få det att fungera. Nu skall de tillbaka datorn igen... Min bärbara apple och pc = inget problem. Det här med att Apple skall vara så bra det köper jag bara inte längre.

Finns det ngn som vet vad man skall göra, är redo att slänga ut appleskiten för gott!

är det någon som har bättre resultat i leopard?

Bevaka tråden