Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone med 74GB hårddisk?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

satt och kollade på videon för hur man syncar iPhone med hjälp av iTunes ... precis som jag gör med min iPod .. ok smidigt .. men så mitt i filmer ser jag följande !!! ... va ända in i .. ?

Det har redan rapporterats på hela webben och är som alla förstår ett slags typo.

Ursprungligen av Rickard A:

Det har redan rapporterats på hela webben och är som alla förstår ett slags typo.

mer i så fall en mock-up .. för få Summery sidan står det capacity 7.27 GB men på nedre delen står det 74,8 GB .. knasigt ..

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-06-26 20:21

Vad konstigt det kan bli!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-27 04:50

Reklamfolket hade väl inte tillgång till en iPhone för tillfället så dom använde en 80gb iPod.. enkelt. Gränsnittet är ju ändå detsamma.

  • Medlem
  • 2007-06-28 21:49

självklart…

det är klart att en iPhone skall ha lite minne!!!

Jag vill ha minst 80 GB OCH en gps inbyggd. Då kommer jag att köpa den (men det skall också vara 'flatrate'.

eller...?

  • Medlem
  • 2007-06-28 21:51

Och...

Ursprungligen av tcb:

det är klart att en iPhone skall ha lite minne!!!

Jag vill ha minst 80 GB OCH en gps inbyggd. Då kommer jag att köpa den (men det skall också vara 'flatrate'.

eller...?

det var en sak till. Jag vill ha en pulsmätare typ Polar också inbyggd.

Sedan vill jag när jag kommer hem kunna se hela min 'rutt' i Google Earth, by flying the trail.

Det vill väl alla?!?!

Apple har fixat detta nu i videofilmerna.

idag får vi se vad som igentligen gäller när det gäller ringsignaler för iPhone ..

1
Bevaka tråden