Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg: redigera inlägg-rutan försvinner ej då man sparar

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det måste väl ändå ta lika lång tid att få upp en ruta med 2 knappar, "inline, advanced" som att få upp inline med advanced-knapp?

Om inte annat så kan du väl kanske bjuda oss som vill ha inline-edit på den där extra millisekunden? För om man skulle ha val-rutan där så faller ju konceptet med inline (att slippa ladda massa extra saker för att redigera inlägget.

nej, den lilla rutan laddar bara 2 st textrader. vilket borde ta nolltid plopp så är den uppe
att gå till inline först sen till avancerat tar längre tid. så uppfattar jag det som.

sluta vara så stretig nu. försök o se det lilla hela nu.
det är inte precis "Save the Chearleeder Save the world" det här

Det är ju precis vad det är!

Istället för att låta den ansträngda 99.se-kodaren (Belak) lägga ner tid på att fixa en sån här grej tillfälligt. (Som ändå kommer att fixas snart som Björnström skriver) Kan vi ju låta det vara eftersom det redan nu fungerar på de båda olika visen. Så kan Belak få göra nåt vettigare istället.

Och ja! Jag är jättestretig, akta så inte Sylar kommer o tar dig!

Lugnt. jag kan vänta. Belak och Sylar kan vila under sommaren..

Jag om nån kan bekräfta och garantera att "elitEdit" funkar till 101av 101 fall!.
- Behöver inte kolla efter om det sitter i posten senare.
- Känner mig trygg som en van användare av det hela.
- Känner också att ni kan låta det vara tills nått nyPåFund funkar.

\\ - Känner efter och det sitter ;]
- Fortfarande!

japp!

Well, om majoriteten vill ha kvar buggen så böjer jag mig för det, även om jag tycker att det ger en mer förvirrande användarupplevelse. Detta är inte första och säkert inte sista tråden i Feedback om detta.

Här är en sak till som ni borde fixa vid tillfälle, knappen "Rösta nu" borde väl vara "Spara" eller något annat smart.

Bevaka tråden