Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-22 09:13

Jag har en fråga.. Jag ska resa den 6:e oktober.. Och man får väl touch levererad tidigast 8:e från applestore? Men kan den komma tidigare i butik?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-22 09:36

Om du menar att du ska resa till USA så har förutom Apple butikerna (som du kan hittta adresserna till på deras hemsida), Radio Shack, Circuit City, Best Buy, Comp USA ett rätt så schysst lager av ipods!
Det finns säkert fler kedjor och privatägda butiker som säljer dom!

Vart ska du nånstans?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-22 10:17

Oj, jag formulerade min fråga helt fel, får skylla på att jag precis vaknat:p Nä, jag menar det att jag ska till grekland, och att jag hade velat få den innan jag åkte.. Damn, de e nog t.o.m fel tråd o skriva de i:s

Jag har en iPod touch här nu, har inte hunnit testa den ännu dock. Smal och fin är den dock!

Men Adrian, nu när du har så många apple i-produker hemma och detta pryl-overload. Är det inte så att det kan vara dags för en mindre MacPub för oss närmast sörjande här i Umeå

Ursprungligen av Adrian B:

Jag har en iPod touch här nu, har inte hunnit testa den ännu dock. Smal och fin är den dock!

Ursprungligen av Mikael E:

Men Adrian, nu när du har så många apple i-produker hemma och detta pryl-overload. Är det inte så att det kan vara dags för en mindre MacPub för oss närmast sörjande här i Umeå

Jo, jag har tänkte på det, men det måste lugna ner sig lite, jag har fullt upp med att testa grejerna och sen fota och skriva om dom först. Och så är det ju Filmfestivalen just nu också

Men en liten träff på Rött borde vi kunna ordna om en vecka eller så.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-22 20:16

Det där låter ju jätteroligt! synd bara att det e lite långt för mig!
Jänkarna har ingen direkt social humor på det viset vilket e lite synd, dom få "pubträffar" jag varit på har bestått av en bunta ingenjörer som bara stirrar på en om man vill pladdra gadgets istället för C++ och plocka isär diagram över nån telefonväxel!
(inget illa om ingenjörer, utan dom skulle vi inte ha nåra gadgets att pladdra om men dom flesta av dom verkar inte va några sociala varelser! )

Ha så kul hursomhelst och låt mig veta hur det gick!

Bevaka tråden