Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone segnar ihop

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En snart veckas underbar användning av iPhone med många stunder i lyckorus över en mobiltelefon - (när har detta hänt)

Men jag tycker att den har blivit något segare, inte direkt pang i menyerna - Vet ej om detta har något med eventuella installationer av program.

Är era iPhones kvicka, rappa och direkta?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2007-10-08 18:05

Haft den i en dryg vecka jag också, men nog tycker jag den är lika snappig fortfarande...

/a

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-10-08 20:22

Haft min i dryga veckan också... inga problem med kvickheten och jag har lagt in en hel del och avinstallerat en del av dessa. Kanske är det något speciellt program som du har installerat som segar ner den? Vad har du installerat?

Installerat Nes, Apollo, Customize, Mines, Lights off, Summerboard, Five dice, Sudoku och sketches.

Bitvis är den snabb och kvick men ibland hackar den till och det tar en stund innan tex SMS kommer upp, alltså själva texten. Eller huvudmenyn i Photos tar cirkus två sekunder innan "Camera roll" + "photo library" kommer upp.

Kanske är det så det är, kanske är det jag som är kräsen.

Nåväl, telefonen är överlag det bästa och roligaste jag har haft.

Ursprungligen av draags:

Bitvis är den snabb och kvick men ibland hackar den till och det tar en stund innan tex SMS kommer upp, alltså själva texten.

Det har jag upplevt också, speciellt när det börjar bli långa konversationer. Men om man bara tar rensar dem så går det snabbt igen.

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-10-09 09:00

hmm kanske en konflikt mellan Customize och Summerboard? Läste någonstans att dessa inte alltid leker så bra ihop. Har själv summerboard, lights off och sketches installerat av de där programmen.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2007-10-09 09:31

Jag har haft min i mer än en månad, tyckte min blev lite seg på sista tiden också. jag fimpade summerboard och kör dock istället. Nu är det bra fart igen

Tack för tipsen - vad är dock?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-09 11:28
Ursprungligen av draags:

Tack för tipsen - vad är dock?

Raden av ikoner längst ner, där man har Phone, Mail, Safari och iPod.

Min hängde sig en gång när jag skulle öppna ett mejl från Apple Store.
Fick starta om på det "hårda sättet".
Annars går den fint.

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-10-09 12:39

Konrad har lite fel då kesperse lär ha syftat på applikationen: http://cre.ations.net/creation/dock

Jag kör själv med dock också... grymmt användbart speciellt om man vill minska antalet ikoner på huvudskärmen och fortfarande komma åt alla program

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2007-10-09 18:11

Dock ser mer fresh ut än summerboard.
Eller ser och ser, man ser det ju knappt, det finns "dock" där (töntig jag är)

Jag kör en av de transparenta dock bilderna i customize.
Då blir det lite touch känsla på det hela.

Hur funkar det med iFuntastic? Är det bättre än summerboard?

Tycker dock som nämns här är rätt sunkigt - min åsikt så klart - det finns inga andra alternativ än summerboard, dock eller ifuntastic?

1
Bevaka tråden