Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung U700..

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som hunnit skaffa en Samsung U700 ännu? Fungerar det att synka kontakter (Adressbok) och kalender (iCal) via iSync?

Går det att surfa med Turbo-3G över telefonens Bluetooth och en Mac?

Är telefonen bra i övrigt med användargränssnitt - menyer, knappar, snabbhet o.s.v.?

Senast redigerat 2007-08-04 09:21

Ställde frågan till novamedia.de och dom trodde sig kunna göra en plugin för denna telefon om jag hörde av mig veckan efter. Detta var innan jag beslöt mig för att köpa den, och jag fick intrycket av att en iSyncplugg var på gång. Jag köpte en U700 och körde deras programvara för att få fram all info om min telefon, mailade inställningsfilen som skapades och fick då till svar att det inte är så lätt att göra plugins till Samsung... Så nu har jag en telefon som inte går att synka ännu. Annars är det en mycket kompetent nalle, som egentligen bara har två stora brister.
Det ena är batteritiden. Inget att ta med sig ut på camping i skogen ett par dagar direkt...
Sen det här med touchsensorn. Lätt att komma åt fel knapp, och dessutom låser telefonen ALLA knappar vid samtal, vilket gör att du aktivt måste låsa upp telefonen innan du kan lägga på (om någon ringt dig och du inte har knappsatsen utfälld förstås)
Men snygg är den. Helt klart!

1
Bevaka tråden