Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstiga ikoner dök upp på springboard =S

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malung
  • 2008-01-27 00:14

Hej, slog på iphonen idag och såg att jag hade fått två nya ikoner på springboard...

Någon som vet detta är???

och jag har länge tjatat om att min iphonen hela tiden hoppar tillbaka i menyn...tänkte att dessa ikoner kanske har något med det att göra för jag har testat allt och "tillbaka hoppningen" har fortfarande inte fixat sig...

Ni får ursäkta att bilden suger men den var på 2,87mb från början så jag slet lite med att få ner storleken på den

Mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-27 00:23

Sökte på Google och hittade den här sidan som förklarar vad DemoApp gör och hur man får bort det.

//Rob

  • Medlem
  • Malung
  • 2008-01-27 00:42

Gjorde mig inte så mycket klokare tyvärr...jag var in på den mappen som han sa men hittade ingen sådan fil...hmm

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-01-27 01:18

Beja, anledningen till att din iPhone hoppar tillbaka till SpringBoard är förmodligen för att du antingen installerat iFuntastic Support eller SummerBoard på en 1.1.2 telefon. Om du har gjort något av åvanstående så måste du återställa din telefon för att fixa den. Dom två nya ikonerna du har fått är för att du har gjort Homescreen saken i iFuntastic. Kontakta mig på msn: jonathan.viken@hotmail.com om du vill ha mer info.

// Jonathan

du kan gömma Fieldtest och Demoapp lite lätt med Customize.

1
Bevaka tråden