Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Text syns inte i pdf-filer

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-21 20:45

Jag får ingen text i pdf- filer. Använder jag pdf-Viewer så funkar det ej, lika så om jag laddar direkt från safari, får däremot bilder att funka, men texten omkring dom är tom. Nånlösning på detta problem?

Jag har haft ett liknande problem när jag kolla på pdf.er i safari. Jag kan inte se hela istället utan måste vänta och scrolla ner konstat. Då börjar lite mer visa sig men det buggar rejält. Har dock fortfarande 1.2 för jailbreak så det kan vara anledningen. Testa att uppdatera mjukvaran samt att ev resetta den. Man skulle nog även kunna ha någon extren pdf-visare som är direkt mot filsystemet som på en vanlig mac, något som går om du hackar den.

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-22 14:47

finns de inget annat man kan göra åt de än att resetta och uppdatera mjukvaran på den då? har en 1.1.1 som är nergraderad till 1.0.2 och kan ej uppdatera den igen då jag inte vet hur den är jailbreakad (köpt begagnad).

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-22 17:27

Värkar löst probelmet, Omstarter kan tydligen va nyttigt ibland för telefonen:P

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-22 18:31

Problemet kvarstår ändå har ja nu märkt=/ Det är när man har en pdf- fil som är mer än bara 1 sida som texten försvinner helt..Så om ngn har en lösning till detta vore det uppskattat

Resetta den, fixa mjukvara 1.1.1 och gå in på jailbreakme.com på touchen. Väldigt faktist!

1
Bevaka tråden