Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dev-Team Jailbreak 1.1.3

Tråden skapades och har fått 188 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Uppgraderade till 1.1.3 idag fårn 1.1.1. Inga problem följde först guiden till 1.1.2 och senare upp till 1.1.3. Allt funkade (förutom SMS:en som strular) men efter en reboot senare på kvällen så hängde sig telefonen och vill att jag connectar till itunes. Telefonen rebootar av sig själv och jag kommer inte längre. Varför undrar man ju? Jag har efter 1.1.3 uppgraderingen rebootat telefonen flera gånger utan problem...?

Efter att jag connectade med Independence så lossnade telefonen och allt funkade som vanligt (minus osorterade SMS). Konstigt!

Angående de problem som är med uppdelade sms. Jag hade samma problem med detta när jag uppdaterade, jag raderade alla sms och sen verkar det som om problemet är löst, än så länge.

En liten reflektion är kring batteriet efter uppdateringen till 1.1.3 - jag hade en laddad telefon igår men nu på morgonen var telefonen död pga batteriet.

Telefonen brukar inte ladda ur så snabbt - någon som upptäckt samma sak?

Draags: Funkade för mig också att radera gamla SMS som hade ballat ur (är så länge som sagt).

Jag laddade min fullt igårkväll och har idag fortfarande fullt batteri (enligt indikatorn) trots lite surf och mp3-lyssnande.

Är det någon som vet var themes för nya summerboard är placerade? När man laddar ner themes via installer så visas dom inte längre upp i nya summerboard?

Jag får inte YouTube att fungera utan får enbart upp att jag måste köra aktivering och ansluta till iTunes vilket jag redan gjort.

Hur löses detta?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-03 11:25

Tusen tack: Funkar perfekt nu.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-02-03 13:13

Det som jag likt andra inte får att fungera är att installera från Installer, något sätt att fixa detta?

Bevaka tråden