Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Restore 1.1.3 till 1.1.1 igen?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är inte särskilt nöjd med 1.1.3 och vill återställa till 1.1.2 igen, men jag vågar inte chansa... så jag fårgar helt enkelt, är det itunes restore som gäller eller ?

Om det är itunes restore, isf till vilken firmware? 1.1.1 eller?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-03 13:53

Det finns många inlägg om det redan.
1.1.1, jailbreak, aktivering, oktoprep, 1.1.2, jailbreak, aktivering....
Och det är iTunes som gäller.

Negrdera till 1.1.1 nu behöver du ibricker (windows)eller independece (mac) för att sparka iphone ur återställningsläge, sen baseband downgrader, (lägg till i.unlock.no och där finns negraderare) sen återställ till 1.1.1, jailbreak , oktarep uppdatera till 1.1.2 jailbreak aktivera !

Jag har sökt i forumet, men inte hittat någon som har liknande problem som jag. Så jag ber om ursäkt om jag gör någon irriterad med vad som förmodligen är en vanlig fråga.

Jag har en 1.1.2 OTB, som jag jailbreakat, uppdaterat etc till 1.1.3. Mycket fungerade fint, utom ljud etc. Installerade svenska ordlistor och pang, så var jag i recovery mode.

När jag nu försöker installera 1.1.1 el. 1.1.2 på den igen, via restore (håller in alt/option och väljer eget paket) så får jag upp det här felet: (har provat med både itunes 7.5 och 7.6). Förövrigt så installerar den aldrig något, utan det går rätt snabbt så kommer det felmeddelandet upp.

När jag kör INdependece (så hittar den telefonen i recovery mode, men jag kan inte trycka på någon knapp i programmet etc. etc).

Edit: Nu får jag bara upp en alert som säger "Failure, Error registering for callbacks from iPhone)"

Hur gör jag nu? Finns det någon guide som kan lotsa mig rätt?

Senast redigerat 2008-02-04 11:00

Herr Åhman: Hade samma problem det står i Hjälpmenyn i independence precis hur man ska göra om man får det felmeddelandet.

1
Bevaka tråden