Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur fungerar det med nya Iphone som säljs i Sverige?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Herrljunga
  • 2008-01-25 18:04

Finns det nån/några här som kan dela med sig av sin erfarenhet som köpt en Iphone, ser på tradera att det säljs i mängder. Funkar det som det ska eller har alla problem?
tacksam för all info som lämnas.

/jimmy

  • Medlem
  • Öckerö
  • 2008-01-25 18:18

Jag köpte min på blocket, men provade den med mitt kort innan så jag visste att den fungerade. Den har fungerat felfritt sedan dess.
Men köp helst på plats, det har förekommit mycket falska annonsörer. Finns flera inlägg om detta här på forumet.

jag sålde ett gäng på tradera, 4st tror jag, alla har varit kanonnöjda, och har haft kontakt med alla efteråt för frågor osv, dessa såldes i oktober..

fast då var det säkrare med 1.1.1 telefoner osv..

ifall du bor i stockholm kan du åka till haninge centrum och köpa i butiken mitt i mot telenor:)

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-01-29 14:11
Ursprungligen av stephan__4:

ifall du bor i stockholm kan du åka till haninge centrum och köpa i butiken mitt i mot telenor:)

Uj! Vad tar de (jag bor inte i Stockholm...)?

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-29 14:12
Ursprungligen av stephan__4:

ifall du bor i stockholm kan du åka till haninge centrum och köpa i butiken mitt i mot telenor:)

Nice! Vad kostar dom, något telefon nummer dit? Vad heter butiken?

jag kan kolla det nästa gång jag är i centrum:).. jag tror dom tar mellan 4000-5000 med upplåsning

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-01-31 15:08
Ursprungligen av stephan__4:

jag kan kolla det nästa gång jag är i centrum:).. jag tror dom tar mellan 4000-5000 med upplåsning

Haha är det sant? Sitter på KTH och väntar på bussen nu. Kilar ner dit o kollar istället..

Ursprungligen av wckd:

Haha är det sant? Sitter på KTH och väntar på bussen nu. Kilar ner dit o kollar istället..

hittade du affären :)?

1
Bevaka tråden