Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store US nere 2008-02-12

Tråden skapades och har fått 53 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-12 13:56

Ja, du hade ju rätt förra tisdagen, hoppas innerligt att du har fel idag.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-12 14:24

2 timmar... Upp med sidan nu då!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-02-12 14:26

Det kanske är en krasch?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-12 14:30

men va fn. jag försöker skriva en marknadsplan
upp med skiten nu så man kan slappna av lite

/Tangen

Jag tror inte på nån MBP idag iaf.

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Jag tror inte på nån MBP idag iaf.

jag tror inte heller det finns nån gud...

Ursprungligen av Stinky:

jag tror inte heller det finns nån gud...

Det gör väl iofs jag, men ändå

Jag_är_skeptisk_men_håller_tummarna._Därför_jag_inte_kan_skriva_mellanslag.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-02-12 14:36

Aperture vart det... :/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-12 14:36

Arghhhh

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-12 14:36

The Mac Mini II features a dual-processor Core 2 Xenon architecture with speeds from 4,1 Ghz to 4,9 Ghz. The new design is done by Ferdinand Porsche. It comes with 8 Gb RAM and a 400 Gb super silent harddrive, superdrive and 2 FireWire 800 ports, in addition to 2 FireWire 400 ports, 6 USB 2 ports, DVI out and digital, optical audio in and out. The starting price is $575.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-12 14:40

besvikelse, igen

Är det bara jag som inte kan se de små videoklipp som visar Aperture2 . Kommer upp quicktime logga och frågetecken. Hmm....

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-12 16:18

Haha, älskar att Player1 säger exakt vilka nya produkter som ska lanseras! ^^

Adrian, vart är den utlovade slanten?

Ursprungligen av Adzam 1:

Adrian, vart är den utlovade slanten?

Well, jag såg inte att du satte emot Det var en chansning, men den gick inte hem den här tisdagen. Borde ha lyssnat mer till det här ryktet förra veckan.

Men jag tycker fortfarande det är konstigt att dom tog ner Apple Store i flera timmar bara för Aperture, eller hur?

Kanske ska man se det som ett tecken på en mindre uppdatering när svenska Apple Store inte går ner?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-02-12 20:57

Adrian B: Så sant, men när man är lite smått irriterad tänker jag inte på det ändå Dessutom är jag ingen fotograf

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-13 00:27
Ursprungligen av Adrian B:

Well, jag såg inte att du satte emot Det var en chansning, men den gick inte hem den här tisdagen. Borde ha lyssnat mer till det här ryktet förra veckan.

Men jag tycker fortfarande det är konstigt att dom tog ner Apple Store i flera timmar bara för Aperture, eller hur?

Kanske ska man se det som ett tecken på en mindre uppdatering när svenska Apple Store inte går ner?

Hehe, det har du rätt i.

Angående att de tog ner affären; kan det dels vara för att förbereda för nästa vecka, dels vara för att AppleTV:s nya programvara släpptes idag.

Mest vilda gissningar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-12 18:00

Player1 är min nya favorit. 99.se guldklimp som har förhandskoll på vad som kommer.

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2008-02-12 18:40

Ge mig MBP, nya skärmar, upphottad Airport Express och en ny mini Mac. NU!

jag tycker att Player1 är en riktig glädjedödare.

Ursprungligen av Stinky:

jag tycker att Player1 är en riktig glädjedödare.

Jag håller med, det är en viss tjusning med att spekulera och diskutera rykten när Apple Store är nere.
Jag kan sluta att avslöja vad som ska släppas om ni vill. Men denna gången var det lite kul med tanke på att det var en ganska "tråkig" nyhet när alla sitter och hoppas på Macbook Pro ny iPhone mm.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-13 11:33
Ursprungligen av Player1:

Jag håller med, det är en viss tjusning med att spekulera och diskutera rykten när Apple Store är nere.
Jag kan sluta att avslöja vad som ska släppas om ni vill. Men denna gången var det lite kul med tanke på att det var en ganska "tråkig" nyhet när alla sitter och hoppas på Macbook Pro ny iPhone mm.

när kommer en imac da?Har väntat jätte länge nu...:cool: du verkar ju veta allt.

Men seriöst ingen vet ju egentligen när iphone/macbook pro kommer, det kan ju vara i morgon eller om två månader.....Eller finns det någon på forumet som tror sig veta?
Intressant tråd i alla fall med alla som hoppas och hoppas
//Svante

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-12 23:34

26 februari är väl det hetaste datumet.

Bevaka tråden